Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
die vraag heb ik momenteel ook heb ook momenteel 3.3.3 heb odink gedownload maar snap daar echt niks van kunnen julie hydragon1 en mij helpen groeten dominique
hallo, een officiële release van ice cream sandwich voor de galaxy gio kun je wel vergeten. wel kun je je mobiel rooten en er een custom rom op zetten. bijvoorbeeld de beta van cyanogenmod 9. dat bijna alles heeft wat er op ice cream sandwich zit. onderaan staat de link naar het androidworld.nl forum over alles om je telefoon te rooten en cyanogenmod er op te zetten. zelf heb ik hem nog niet geroot maar ik ben van plan om hem aankomend weekend te rooten en de rom er op te zetten. mijn bevindingen zal ik hier plaatsen.
hier de link: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-gio/30933-cyanogen-9-0-ervaringen.html
sorry maar ik ga mijn GIO echt niet rooten dat gaat ten kosten van je toestel dus heb je misschien een ander voorstel?
nee, een andere manier is er niet om je galaxy gio van een hogere update te voorzien. of samsung moet hem nog uitbrengen maar die kans is nul
Hydragon1;299143
sorry maar ik ga mijn GIO echt niet rooten dat gaat ten kosten van je toestel dus heb je misschien een ander voorstel?
Er is een update naar 2.3.6 heb ik gedaan via kies
hallo ben ik weer heb 2 vragen
1 mis wat is een rom en wat is rooten?
2. thomas sinds wanneer heb je die update?
gr.dominique
sorry van die vragen soms teveel voor een jongen van 12
Ik heb de update sinds vorige week moest eerst kies update'n en toen kreeg ik de melding dat er voor de Gio ook een update is
hmm, heb je de gio geïmporteerd of zo want ik heb geen update gekregen.
hallo allemaal
ik heb een Samsung Galaxy GIO met android 2.3.3 en ik heb laatst gezocht naar een updata (instellingen-over het toestel-softwareupdate maar hij kom niks vinden in ik zie hier genoeg mensen met een hogere versie zelf 4.0.4 (is die niet te zwaar voor een 8 mhr toestel) dus ik wou graag weten hoe ik dat misschien op een betere mannier kan zoeken
alvast bedankt groetjes Hydragon1