Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Blaastrompet

Blaastrompet

• Lid sinds 25 mei 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2012
  • 21:21

Ik heb recentelijk een nieuwe router aangeschaft: de sitecom wireless gigabit 450n, met WPA/WPA2 PSK beveiliging.
Al mijn aangesloten wifi-aparaten werken zonder problemen. Het gaat echter mis met de Samsung Gio van mijn dochter.
De Samsung draait op android 2.2.3 gingerbread.

De wifi verbindings- en beveiligingsinstellingen zijn naar mijn idee goed opgevoerd. De wifi-verbindingsstatus geeft aan: verbonden. De browser blijft echter zonder zoekresultaten en geeft steeds aan ‘webpagina niet beschikbaar’. Heb inmiddels alle variaties aan beveiligingsinstellingen geprobeerd. Zonder resultaat.
Bij het pingen op de router zie ik het MacAdres van de Gio ook niet terug. Geforceerde opvoer helpt ook niet…

Heb eerdere gerelateerde berichten op het forum ook gelezen. Die helpen me (nog) niet verder. Wie heeft een suggestie..?

Bewerkt (24 april 2013 14:54)
Blaastrompet

Blaastrompet

• Lid sinds 25 mei 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2012
  • 22:50

:shy: …. ik geef mezelf een schop onder de kont! Je kunt natuurlijk ook bij de geavanceerde instellingen de oude IP-settings verwijderen… Nu werkt het als een tierelier!

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 26 mei 2012
  • 00:21

Das hartstikke mooi dat het weer werkt, fijn ook dat je aangegeven hebt hoe je het aan de gang gekregen hebt. Er zijn altijd anderen die hetzelfde hebben, jou bericht lezen en het op die manier ook op kunnen lossenKlassieke win-win

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.