Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

woutje14

woutje14

• Lid sinds 28 mei 2012
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2012
  • 15:11

HALLO
ik heb gister ROM ingestaleert en nu wil hij niet starten
WAT MOET IK NU DOEN??

BEDANKT ALVAST!!!!

Bewerkt (24 april 2013 14:55)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 28 mei 2012
  • 16:07

Even checken of de rom die je geflashed hebt wel voor jouw telefoon was/is.
En als dat zo is, nogmaals de hele procedure doorlopen, ik neem aan dat je met Odin bezig bent geweest.
Maar als je gerichte hulp wilt zul je meer info moeten geven over de rom die je gekozen had en hoe je 'm geflashed hebt,en wat er eventueel op het scherm te lezen valt.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

woutje14

woutje14

• Lid sinds 28 mei 2012
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2012
  • 20:48

ja hij was voor de GIO. en heb het nogmaals gedaan en hij doet het nog steeds niet. ja ik ben met ODIN bezig geweest toen hij niet wou opstarten. ik had eerst de update 2.3.6 gedowload,(via KIES) toen moest ik ROM instaleren, en toen heb ik deze app gedownload: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.koushikdutta.rommanager&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5rb3VzaGlrZHV0dGEucm9tbWFuYWdlciJd ik wou em flashen, maar dat dee hij niet (zie foto bij pagina)
toen ging ik opzoeken ROM op google toen vond ik deze pagina : Upgrade Samsung Galaxy Gio GT-S5660 Ice Cream Sandwich CyanogenMod 9 en toen volgde ik de instructies, heb gedaan hoe het moest. ik wil hem opnieuw opstarten maar dat wil die niet!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.