Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

xwm

xwm

• Lid sinds 28 mei 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2012
  • 18:50

Hallo allemaal,

Na een jaar lang geleven te hebben met een (jawel) crackberry.. heb ik nu eindelijk een nieuwe telefoon; samsung galaxy gio! Heel tevreden over goed toestel, accu snel leeg maarja het blijft een smartphone! Ik kan er aardig mee overweg gaan maar voor de verderest ben ik niet echt handig met telefoons, pc's etc etc. Als ik mijn telefoon aan de lader leg word ie dus echt super heet.. De telefoon vasthouden zonder het achterkantje is haast niet te doen. Ook word ie soms als ik gewoon zit te whatsappen enzo heel heet? Ik heb alleen de rtlxl app, whatsapp en facebook. Dus echt heel veel staat er ook niet aan? Ik doe ook vaak via taakbeheer alle apps sluiten enzo. Nu weet ik niet waardoor het komt en al helemaal niet hoe ik dit moet oplossen? Ik twijfel of ik terug moet gaan naar de vodafone winkel want hoorde al dat het vaker voor komt en het is niet echt heel hinderlijk. Alvast bedankt voor de reactie.

P.S. Ik weet niet of deze discussie al bestaat ben namelijk nog niet handig met dit forum..

Bewerkt (24 april 2013 14:55)
GioWorld

GioWorld

• Lid sinds 31 mei 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2012
  • 17:12

(een paar maniertjes om energie te besparen) ALs je bij taakbeheer eens op RAM-beheerder drukt en dan het ram geheugen wist .
Als je de App : App Cache Cleaner download en alle Cach verwijderd ( vanwege als je internet gebruikt laten veel sites je cachegeheugen vol lopen met deze app wis je alle cach) En Als je veel GPS,Bleutooth,Wifi en je data-verbindstand aan hebt staan kost dat heel veel energie.
Als je je mobiel heet voelt worden doe hem dan ff uit z'n hoesje en haal de achterkant eraf want als je telefoon heel heet wordt is dat niet goed voor de accu en gaat die dus minder lang mee.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Lennart.

Bewerkt (24 april 2013 14:56)
barremans

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2012
  • 14:04

hmmmm als dit een nieuw telefoon is en wordt heel heet , zou ik hem toch maar laten omruilen.

de mijne wordt wel warm maar neit heet !

dit is volgens mij niet normaal.

doe je dit met de bijgeleverde adapter?

hoe lang eigenlijk met je phone?

de mijne gaat +- 3 dagen mee . cm9.0 mod.

zoals Gio zegt bt , gps en wifi zijn de gtootste gebruikers. net als alle achtergrond apps

Grtz Barre

Jwz-Swa

Jwz-Swa

• Lid sinds 20 mei 2012
  • Berichten 212
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2012
  • 14:08

De mijne wordt maximaal 40 tot 45 graden.

De batterij conditie, status en graden kun je bijhouden met deze app: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.macropinch.pearl&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5tYWNyb3BpbmNoLnBlYXJsIl0.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.