Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
als je de tut volgt zoals beschreven en niet gaat panikeren wanneer je effe denkt dat de phone niet reageerd is alles in +- 1min klaar
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-gio/34816-hoe-gio-rooten-backuppen-flashen-naar-ics.html
het enige nadeel als dat nog bestaat is als je root je garantie vervalt , maar je kan als het mogelijk is steeds terug naar unroot.
grtz barre
Thanks
weet je ook toevallig waarneer de finish van cwm 9.0 uitkomt?
dat weet niemand maar dit kan ik je zeggen
alles loopt super smooth
camera works
het is nog altijd beta
maar final is zogoed als in zicht
wat nog te fixen?
camera enkel bugs (vanavond terug update , na corrupted upload)
enkel kleine bugs in kernel
maw zogoed als af.
of je wacht en hoop dat het ooit af is
persoonlijk vind ik deze zogoed als af , die kleine bugs storen me niet.
iedereen klaagt over bugs maar vergeten dat die al altijd hebben bestaan sinds de smartphone , remember windows phones die je om de week moest rebooten voor stabiel te zijn.
grtz barre
ik heb mijn telefoon ook gerooted of hoe je het spelthaha! maar kvond het een hele overwinning voor mezelf dan.
Maar als dan die “ICS” klaar is hoe zit het dan met update's? kan dat via telefoon of moet je dan elke keer weer die 'ICS" erop zetten?
GalaxyICS - Download link werkt niet krijg een 404 error! dus kan geen dowloads bekijken
@tyn95 als je update altijd een backup maken (liefst via titanium backup app) voor je update daarna updaten via recovery en daarna full wipe/factory reset (nodig om alle data te wissen van de vorige install
@Hydron , de update beta9 is momenteel down(ik post hierbij mijn eigen link http://dl.dropbox.com/u/24259958/GalaxyICS-latest%20(1).zip je mag hem gebruiken maar binnen 12h dan delete ik hem. daarna als iemand hem nodig heeft pm mij voor de link.
in deze zit de camera fix. ik doe dit eenmalig in public want dat is om de devs hun werk niet te verknoeien.
nog vragen stel ze gerust
grtz barre
Bedankt allemaal ik wacht het nog even af tot de camera fix
Hydragon1;320249de camera werkt !!! maar wordt geupdate voor de kleine bugs
Bedankt allemaal ik wacht het nog even af tot de camera fix
barremans heeft aangegeven geen privéberichten te willen ontvangen of heeft geen rechten om privéberichten te ontvangen. Daarom kun je geen berichten aan hem/haar sturen.
Als je dit bericht naar meerdere ontvangers probeert te versturen, verwijder dan barremans uit de lijst ontvangers en verstuur het bericht nogmaals.
PM gaat dus nooit lukken bij jou:P
En die link die jij geeft dat is hem dus ook eigenlijk?!
maar die “Final” versie dat duurt dus nog even? of een weekje??
en is dat dan ook in het NL?
Hallo allemaal
Ik ben van plan mijn gio te rooten als de ics mod klaar is maar ik ben benieuwd naar de risico's van het rooten wat ik heb geen geld om een nieuwe mobiel te kopen als deze crasht Door het. Rooten
alvast bedankt groetjes Hydragon1