Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dit probleem is volgens mij een fout in de ROM die je hebt, ik gebruik de gewone e-mail app die in CM9 zit en ik heb hetzelfde probleem. Echt heel irritant! Ik heb mijn cache partitie al eens gewipet, maar dat heeft helaas niet geholpen.
MrGlenneke;322972strange ? mijn gmail gaat met de beta9
Dit probleem is volgens mij een fout in de ROM die je hebt, ik gebruik de gewone e-mail app die in CM9 zit en ik heb hetzelfde probleem. Echt heel irritant! Ik heb mijn cache partitie al eens gewipet, maar dat heeft helaas niet geholpen.
Is eigenlijk hetzelfde punt als bij de Facebook-app heb ik het idee. Ik heb het ook, zal dus wel aan de ROM liggen, al is barre een gelukkige uitzondering blijkbaar, haha
Moet toch ergens geluk hebben , jammer dat het niet de lotto is
Btw mjn telenet mail gaat ook goed.mits enkele aanpassingen.
Btw zou het kunnen omdat ik en Belgische Gio heb (simlock vrij van het begin)?Dat ik deze probs niet of nauwelijks heb?
Mwah, mijne is ook altijd al simlockvrij geweest, dus in feite is het dan gewoon exact dezelfde mobiel. En aan de ROM kan het niet liggen.
Ik heb ook een Belgische telefoon, dus dat is het probleem niet.
hmmm weer zoiets raars, daarjuist nog gmail getest en geen enkel probleem ondervonden.
Ik zou misschien eerst g-mail eraf gooien en opnieuw installeren desnoods een andere versie en als dat niet werkt verder kijken of hopen dat vanzelf weggaat?
hallo allemaal
als ik mijn mail wil bekijken op de voorgeinstalleerde gmail app en ik tik op een mailtje en ik wil naar beneden scrollen dan is alle tekst uit beeld en als ik weer naar boven scroll ook het enige wat is zie is de afzender en onderaan de 3 icoontjes van beandwoorden doorsturen etc en linksboven het gmail logo
dit probleem is niet standaard maar gebeurt soms maar niet 1 keer in de week wel meerdere keren per week
wat kan ik hier aan doen?
groetjes Hydragon1