Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik draai inderdaad AOKP, en daar vond ie wel satellieten en werd mijn locatie na een tijdje bepaald (binnenshuis). Ik ga het zo weer even testen met de laatste release, ik laat het je weten!
@Froony, was het testen van de GPS nog gelukt?
En wat is nu het verschil in gebruik/looks/snelheid/batterij/etc tussen de aokp en cm9?
Telefoon: Moto G6
Watch: Fossil Carlyle
Car: Isudar Android Car audio
Tablet: Asus TF300T (maar die is volgens mij al een tijdje dood…)
Geprobeerd, maar geen satellieten gevonden. In verband met het weer heb ik het niet meer buiten getest. Behalve dat AOKP JellyBean is en CM9 niet, heeft AOKP veel minder last van FC. Bovendien zijn er veel meer tweaks beschikbaar in de ROM, waardoor je alles kunt customizen. Gebruik is eigenlijk gelijk en batterij merk ik ook weinig verschil. Wat betreft snelheid is CM9 het snelst op mijn toestel.
Maar ik heb nu een CM9 ROM draaien, dit is een geoptimaliseerde mix van Maclaws CM9 RC1 en RC2. Hierin werkt de GPS (na een fix). SuperUser werkt ook niet in die ROM zonder fix, maar de fix is er, dus geen probleem. Zie hier: Beater-Ics V1 - xda-developers
Werkt verder prima.Filmen werkt overigens niet.
Oh, ik krijg A2SD niet aan de gang in de bovengenoemde ROM, ik ga dus weer terug naar Aurora 3.
ik heb nu de cm10 jellaxy. Hierin heb ik een nauwkeurig locatie bepaling zonder GPS.
GPS nog niet getest. Zoek nog naar een fix voor mijn exchange gezeur. Heeft ergens met google apps te maken lijkt het.
ik heb de laatste jellybean gapps die ik kon vinden (augustus 2012). Maar helaas nog geen oplossing.
heb inmiddels jellaxy 10.1 ingewisseld voor cm9 rc1 van mcclaw. Ook daarin geen problems meer met data verbinding en exchange agenda. Maar die werkt vooralsnog wel beter op 1 punt na.
Hey,
heb zo juist mijn gio geroot en rom geïnstalleerd, maar nu blijft hij de hele tijd opnieuw opstarten??
Help :-)
cr_toonHallo,
Hey,
heb zo juist mijn gio geroot en rom geïnstalleerd, maar nu blijft hij de hele tijd opnieuw opstarten??
Help :-)
@Froony, klopt het dat de GPS bij de aokp wel werkt? Die rom heb jij toch ook gedraaid?
@mrglenneke, als ik de verhalen/opmerkingen vergelijk lijkt deze rom beter te draaien dan die van mclaw.
Telefoon: Moto G6
Watch: Fossil Carlyle
Car: Isudar Android Car audio
Tablet: Asus TF300T (maar die is volgens mij al een tijdje dood…)