Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Horizontaal kalibreren moet je de telefoon wel plat leggen en niet verticaal horizontaal (misschien een domme opmerking maar heb het met een tab gehad dat ze hem rechtop kalibreerden en dan doet hij het ook niet)
Nou ik heb een sensor test app geinstaleerd, maar hij geeft alles op 0 aan. Ik neem aan dat dat niet goed is
Samsung Galaxy Gio user!
luuukjeee;347305
Nou ik heb een sensor test app geinstaleerd, maar hij geeft alles op 0 aan. Ik neem aan dat dat niet goed is
Ik ben naar de winkel geweest, de medewerker zei dat ik Kies moest downloaden en kijken voor eventuele updates. Misschien zou hij het dan weer doen. ZO niet moest ik weer terug komen en zal hij hem op sturen
Samsung Galaxy Gio user!
Hmmm oke en wat is je huidige Andoid Os?
Persoonlijk vind ik dat hij er gemakkelijk vanaf stooft.
Heeft hij zelf niet gekeken op je phone?
Onder instellingen->opties->over telefoon.
Dit is de eerste keer dat iemand zo een specifieke probleem heeft met de screen orentation.
Hou ons op de hoogte zou ik zeggen
Android: 2.3.6
Ik heb op kies gekenen voor updates maar ik zie niks staan, ook bij Over het toestel, staat updates bijwerken maar ddan gebeurt er ook niks
Samsung Galaxy Gio user!
Je hebt de laatste versie, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik zou toch terug gaan.
Ik heb daarnet alles geprobeerd met mijn vader maar niks werkt…
Ik ga morgen met me gio naar de winkel.
Samsung Galaxy Gio user!
Zet eens een app op die je sensor test
Grtz Barre