Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

gio88

gio88

• Lid sinds 27 juli 2011
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 9 december 2012
  • 12:00

Afgelopen nacht begon mijn Gio opeens onverwacht te rinkelen (géén grapje!).
Het was een beltoon die ik niet in gebruik heb voor telefoonoproepen, media etc.
Het vreemde was dat ik het geluid niet kon uitzetten. Ook werkte het grijze “naar beneden uitrol schermpje” niet.
Na een paar minuten stopt het geluid spontaan.

In eerste instantie dacht ik dat het van Lookout Security kwam. Daarmee kan je op afstand de telefoon een geluid laten maken dat je niet kan afzetten. B.v. om je de telefoon te vinden kwijt bent. Maar in Lookout kan ik niets vreemds vinden.

Iemand een idee?

Bewerkt (24 april 2013 16:00)
Froony

Froony

• Lid sinds 09 oktober 2011
  • Berichten 895
  • Reputatie 0
  • 9 december 2012
  • 14:23

Misschien een spel dat nog aanstond en ‘s nachts besloot een eigen leven te gaan leiden? Geen idee, maar het klinkt alsof je Gio gewoon eventjes van slag was. Kan natuurlijk inderdaad zijn dat ie van afstand bestuurd werd, maar dan moet je daarvoor wel een bepaalde app op je toestel hebben staan.
Kwam de beltoon je wel bekend voor en hoe klonk het? Was het wel een beltoon die aanwezig is op het toestel? Een alarm of een vrolijk deuntje?

Vervelend dat dit gebeurd is, volgende keer misschien maar beter uitzetten ’s nachts!

gio88

gio88

• Lid sinds 27 juli 2011
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 10 december 2012
  • 11:11

Dank voor het meedenken!
Ik speel nooit spelletjes op de Gio, dus dat kan het niet zijn. De beltoon komt me niet bekend voor, maar het klinkt als een ouderwetse telefoon.

Vannacht gebeurde het weer!
Maar ik heb nu wél een idee wat het kan zijn:
Ik heb een battery widget geinstalleerd die een geluid afgeeft wanneer de batterij vol is. Ik heb het idee dat ik de telefoon 's avonds aan de lader leg, en hij is vol, dat dan het ring geluid komt. Ik denk dat het ringen doorgaat zolang de batterij status 100% vol aangeeft. Zodra het 99% is stopt het rinkelen.

Ik zal de widget eens verwijderen en kijken wat er gebeurt.

1966

1966

• Lid sinds 22 maart 2012
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 10 december 2012
  • 12:41

Ik hoop voor je dat dat het is, anders heb je wel een hele moderne poltergeist rondwaren……. ;-)

Justindelta

Justindelta

• Lid sinds 22 december 2011
  • Berichten 180
  • Reputatie 0
  • 10 december 2012
  • 17:46

gio88;364840
Dank voor het meedenken!
Ik speel nooit spelletjes op de Gio, dus dat kan het niet zijn. De beltoon komt me niet bekend voor, maar het klinkt als een ouderwetse telefoon.

Vannacht gebeurde het weer!
Maar ik heb nu wél een idee wat het kan zijn:
Ik heb een battery widget geinstalleerd die een geluid afgeeft wanneer de batterij vol is. Ik heb het idee dat ik de telefoon 's avonds aan de lader leg, en hij is vol, dat dan het ring geluid komt. Ik denk dat het ringen doorgaat zolang de batterij status 100% vol aangeeft. Zodra het 99% is stopt het rinkelen.

Ik zal de widget eens verwijderen en kijken wat er gebeurt.

Ik denk het ook dat je beter de widget verwijdert, verplaats het met een deze.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.elvison.batterywidget
Ik gebruik deze en ik heb er geen problemen mee…

gio88

gio88

• Lid sinds 27 juli 2011
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 11 december 2012
  • 11:34

Vannacht is het rustig gebleven :thumbs:; dus het heeft waarschijnlijuk aan de widget gelegen.
Allemaal dank voor het meedenken.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.