Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
CM10 zou ik je niet aanbevelen, dit maakt je toestel echt merkbaar trager en het werkt gewoon nog niet helemaal lekker. Als je per se Jelly Bean wilt proberen, zou je dit echter wel kunnen overwegen.
Momenteel gebruik ik de AOSP ROM, deze werkt supersnel en bevalt me goed. Weinig problemen, op de bekende bugs na dan (zie ook de website van Maclaw).
Dus, samenvattend: AOSP = snel en kaal, CM9 = langzamer (maar ook best snel), met meer instellingen en tweaks, CM10 = Jelly Bean ervaring, maar wel erg traag en soms onhandelbaar.
dankje maar bedoelde beta 10 van cm9 maar cm10 neem dus niet…
heb net cm9 geinstaleerd want ik had blijkbaar aosp er al op staan maar beta 2 ik ga nu weer tereug naar beta 3 want die heb ik al geprobeert
cm 9 is mooi maar de camera is lelijk hij stelt ook niet af hij maakt meteen de foto dus wazig en lelijk
dominique1999;372707Oh, op die manier, sorry.
dankje maar bedoelde beta 10 van cm9 maar cm10 neem dus niet…
heb net cm9 geinstaleerd want ik had blijkbaar aosp er al op staan maar beta 2 ik ga nu weer tereug naar beta 3 want die heb ik al geprobeert
cm 9 is mooi maar de camera is lelijk hij stelt ook niet af hij maakt meteen de foto dus wazig en lelijk
ik heb pas cm9 beta 1 erop gezet maar zag vandaag dat ze ook een versie beta 10 hebben…
ik zag ook op de site van maclaw eem aosp rom versie 2
maar weet het verschil niet welke mod moet ik nemen dan?
welke is beter?????
ervaringen
alvast bedankt
gr dominique