Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

1966

1966

• Lid sinds 22 maart 2012
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 17 januari 2013
  • 14:17

Wat je ook kan doen in titanium bij het terugzetten van systeemdata is
dat je tikt op alles deselecteren en dan alles goed naleest en heel selectief de zaken terugzet.
Welke zonder meer teruggezet kan worden zijn je Wifitoegangspunten en accounts.

Ik heb net even bij wijze van proef de volledige systeemdata backup over de ics heengegooid en zoals verwacht de ene na de andere foutmelding.

Heb hem nu opnieuw geinstalleerd en alle apps teruggezet ( behalve degene die niet compatible zijn met ics ), en vervolgens vanuit systeemdata alleen “acounts” en “netwerksettings” teruggezet.
En nu werkt alles naar behoren, heb nog geen foutmelding gehad.

Bewerkt (24 april 2013 16:10)
brammie2

brammie2

• Lid sinds 24 oktober 2012
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2013
  • 09:58

en hoe weet ik welke compatible zijn met ics?

Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2013
  • 10:07

@brammie2 Systeemapps terugzetten vanuit een backup na installatie van een andere rom is altijd een risico, het zijn niet voor niets systeemapps (komen mee in de rom). De overige apps kun je over het algemeen gerust terugzetten vanuit backup, ik ken (nog) geen app waarbij dat niet zou kunnen. De data van de apps is een andere zaak, die kan blijkbaar voor problemen zorgen. In dat geval neem je de data niet mee bij het terugzetten en heb je misschien even wat werk met app instellingen.

brammie2

brammie2

• Lid sinds 24 oktober 2012
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2013
  • 10:35

dus ik moet geen data van de apps terug zetten?
Trouwens, ik heb nog een vraag, hoe kan het dat mijn backup van samsung niet meer terug gezet kan worden? eerst zei hij dat hij is gelukt, daarna zet ik de rom erop, en daarna kan ik hem niet meer terug zetten

Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2013
  • 11:10

Je kunt wel data terugzetten (ik doe dat altijd), maar het kan problemen geven. Bij mij kwam het probleem dat ik eerder noemde denk ik omdat link2sd niet lekker werkt met de rom upgrade waarbij apps worden geupdate voordat link2sd start. Daarom moest ik eerst factory reset doen en vervolgens kon ik de gebruiker-apps met data terugzetten zonder problemen (wel eerst link2sd geïnstalleerd).
Samsung backup ken ik niet, maar is dat niet een backup van de samsung rom/systeemdata? Als dat zo is, kun je die niet gebruiken na installatie van een alternatieve rom.

1966

1966

• Lid sinds 22 maart 2012
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2013
  • 13:50

Apps die bij mij niet compatible waren, waren Copilot 8, Launcher pro en een één of ander klok widget.
Gewoon per paar terugzetten en gewoon proberen.
Degene die vreemd doen, even proberen opnieuw op halen vanuit de market.
Werken ze dan nog niet of geeft de market een incompatibiliteit aan dan weet je het.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.