Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dat is een bootloop. Probeer even je Cache te wipen en factory reset te doen en daarna op nieuw op te starten.
( let op, dan ben je wel al je gegevens kwijt)
MurtnR;374876
Dat is een bootloop. Probeer even je Cache te wipen en factory reset te doen en daarna op nieuw op te starten.
( let op, dan ben je wel al je gegevens kwijt)
Hoe heb je precies de factory reset uitgevoerd?
Is dit probleem al opgelost? Ik heb namelijk een soortgelijk probleem..
kmvtxx
Is dit probleem al opgelost? Ik heb namelijk een soortgelijk probleem..
Hallo,
Ik zit met hetzelfde(echter geen waterschade), getracht fabrieksinstellingen terug te zetten en nu zit ie in een soort opstartloop. Kies geprobeerd, maar herkent en ziet het toestel niet. Accu, sim, sd eruit gehaald enzv. maar blijft in de opstartloop. uitzetten lukt niet, begint ie gewoon weer opnieuw. Moet de accu eruit halen om het toestel uit te zetten. Wie o wie weet de oplossing…want wordt ik er simpel van.
Alvast bedankt,
Rob
Hebben jullie dan vanuit de recovery al factory reset etc. uitgevoerd?
Dit was ik na het flashen van een rom nl. vergeten waarop onherroepelijk een bootloop volgde
Desnoods moet je een andere rom flashen vanuit CWM? (Ik ben ook niet een expert op dit gebied)
Met de groetjes uit Dokkum!
Xiaomi M2S - ParanoidAndroid
Archos 101 G9 - CM10.2
Jarmo
Hebben jullie dan vanuit de recovery al factory reset etc. uitgevoerd?
Dit was ik na het flashen van een rom nl. vergeten waarop onherroepelijk een bootloop volgde
Desnoods moet je een andere rom flashen vanuit CWM? (Ik ben ook niet een expert op dit gebied)
Is het toestel al wel geroot?
Met de groetjes uit Dokkum!
Xiaomi M2S - ParanoidAndroid
Archos 101 G9 - CM10.2
Hey,
Mijn broertje zijn galaxy gio deed de laatste tijd heel moeilijk en ik raadde hem aan om een factory reset te doen.
Sinds hij dit gedaan heeft wilt zijn gio niet meer opstarten, er komt op samsung en dan de animatie met die sterren, en dan gewoon weer samsung en weer de animatie enz…
Eerst kreeg ik het recovery menu zelfst niet meer op, maar nu hij een weekje zonder batterij heeft gezeten wil die wel terug open… maar verder geraak ik nog altijd niet…