Mijn moeder heeft een klein probleempje met haar gio. Als ze een bericht naar mij wil versturen, komt dat op mijn gsm (galaxy s plus) nooit aan. Maar als ik een bericht naar haar stuur, dan komt het wel aan en we kunnen ook naar mekaar bellen zonder problemen. Maar ze heeft dit kleine probleem alleen bij mij.
Weten jullie waardoor dit zou kunnen komen?
Alvast bedankt.
Ps: we zijn beide telenet king gebruikers.
Update: dit probleem is inmiddels opgelost. Na een halfuur wachten kwamen al de berichten binnen.
Bewerkt (24 april 2013 16:11)
Hallo gio-gebruikers Mijn moeder heeft een klein probleempje met haar gio. Als ze een bericht naar mij wil versturen, komt dat op mijn gsm (galaxy s plus) nooit aan. Maar als ik een bericht naar haar stuur, dan komt het wel aan en we kunnen ook naar mekaar bellen zonder problemen. Maar ze heeft dit kleine probleem alleen bij mij. Weten jullie waardoor dit zou kunnen komen? Alvast bedankt. Ps: we zijn beide telenet king gebruikers. Update: dit probleem is inmiddels opgelost. Na een halfuur wachten kwamen al de berichten binnen.
Hallo gio-gebruikers
Mijn moeder heeft een klein probleempje met haar gio.
Als ze een bericht naar mij wil versturen, komt dat op mijn gsm (galaxy s plus) nooit aan.
Maar als ik een bericht naar haar stuur, dan komt het wel aan en we kunnen ook naar mekaar bellen zonder problemen.
Maar ze heeft dit kleine probleem alleen bij mij.
Weten jullie waardoor dit zou kunnen komen?
Alvast bedankt.
Ps: we zijn beide telenet king gebruikers.
Update: dit probleem is inmiddels opgelost. Na een halfuur wachten kwamen al de berichten binnen.