Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
[QUOTE=elmortero;380310]ondersteunt deze a2sd-ext, of dergelijke, script inmiddels? Is de enige reden waarom ik hem nog niet heb draaien[/QUOTE] of deze a2sd-ext ondersteund weet ik niet. ik gebruik link2sd en dat werkt. Edit: Overigens is deze rom tot nu toe de enige waarmee ik al ruim een week zonder grote issues werk. op wat kleine dingetjes na is ie goed. (net m'n 1e vast lopertje gehad). enige wat ik wel heb: als ik moet rebooten heb ik gegarandeerd dat link2sd aangeeft dat mijn laad scripts niet geladen konen worden. dan moet ik een snelle herstart doen en dan werkt het weer.
er is een nieuwe update (05.02.2013). Iemand die weet wat er veranderd is?
[QUOTE=Arjoderoon;380503]er is een nieuwe update (05.02.2013). Iemand die weet wat er veranderd is?[/QUOTE] Nee, ik kan nergens een changelog vinden. Er staat overigens ook bij dat deze versie een nightly is, terwijl de oude versie al een stabiele versie werd genoemd. Ik begrijp dus niet helemaal wat er nou gebeurd is met deze update. We gaan het (hopelijk nog) zien! :)
Ligt het nou aan mij of zit hier geen Nederlands woordenboek in.
Had ik net de AOSP van Maclaw gedownload, baalde ik ervan dat er geen tegels in zaten.
Flashte ik deze werkt perfect zonder enige bugs (zelfs geen kleintjes) mis ik het Nederlandse woordenboek. :cry:
Dan pak je toch swype beta en download je een nederlands woordenboek?
maclaw heeft een nieuwe aosp mat 4.2 met tegels
alles werkt daar behalve
bluetooth en back light (knop zel wel)
olddroid is gestopt met development van deze rom.
Toch nog even een vraagje van mij. In de allereerste post van dit topic kan je ook een fix downloaden voor als Bln niet werkt. Maar wat is de Bln?
****edit******
Al gevonden (en ook ondervonden)
Met de groetjes uit Dokkum!
Xiaomi M2S - ParanoidAndroid
Archos 101 G9 - CM10.2
ondersteunt deze a2sd-ext, of dergelijke, script inmiddels?
Is de enige reden waarom ik hem nog niet heb draaien