Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

marcomulder2010

marcomulder2010

• Lid sinds 29 april 2012
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2013
  • 15:07

Mijn galaxy gio start soms vreemd genoeg zomaar muziek op en das doodirritant. Een keer ging het af op school en dat was zo stom. Hoe kan dat weer normaal??

Bewerkt (21 mei 2013 13:38)
Froony

Froony

• Lid sinds 09 oktober 2011
  • Berichten 895
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2013
  • 11:57

Hé, da's wel erg vervelend. Moet je niet hebben nee. Ik zie dat je nog de standaard ROM (Android 2.3.6) op je toestel hebt staan? Dan zou het zeker niet mogen, want dat is tenslotte een versie van Samsung zelf. Je zou eens je mobiel kunnen resetten (Instellingen > Back-up en herstel, geloof ik). Je bent dan wel al je apps en data kwijt, behalve wat op de SD-kaart staat. Je zou hiervan eventueel een back-up kunnen maken. Mocht dit niet werken, kun je overwegen je toestel te rooten en er een custom ROM op te zetten. Lees hier meer over op dit forum. Weet je overigens wel zeker dat er niet per ongeluk op een knopje wordt gedrukt in je zak waardoor die gaat spelen? Of koppel je niet per ongeluk de headphones los? Hoe vaak loop je tegen dit probleem aan?

Bewerkt (21 mei 2013 13:38)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.