Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

SD kaart met rootfiles en Rom etc. opnieuw in de gio doen naar schermreparatie (3)

IvoNexuss

IvoNexuss

• Lid sinds 17 november 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 8 februari 2013
  • 17:54

Hallo, Laatst is het scherm van mijn Gio stuk gegaan, dit heb ik laten repareren. Bij de reparatie hadden ze de simkaart, sd-kaart en batterij niet nodig. Mijn gio was geroot en draaide op Cyanogenmod 9. Nu draait hij weer op 2.3.6 Mijn vraag is nu, Wat gebeurt er als ik de sd-kaart met cwm en rootfiles enzo nu terug in mijn gio doe? Ik neem aan dat er niks gebeurt. Maar wil dit wel zeker weten. Ik wil hem binnenkort verkopen dus ik wil hem gewoon op 2.3.6 houden. Ben nog een noobie met Rooten en Rom's erop zetten en het maken van forums.

Bewerkt (21 mei 2013 13:40)
Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 8 februari 2013
  • 18:16

[QUOTE=IvoNexuss;380516]Hallo, Laatst is het scherm van mijn Gio stuk gegaan, dit heb ik laten repareren. Bij de reparatie hadden ze de simkaart, sd-kaart en batterij niet nodig. Mijn gio was geroot en draaide op Cyanogenmod 9. Nu draait hij weer op 2.3.6 Mijn vraag is nu, Wat gebeurt er als ik de sd-kaart met cwm en rootfiles enzo nu terug in mijn gio doe? Ik neem aan dat er niks gebeurt. Maar wil dit wel zeker weten. [/QUOTE] Dan gebeurt er inderdaad niets. CWM zul je opnieuw moeten installeren en rooten zul je ook opnieuw moeten doen. Dus zolang je de zip files op je sd-kaart met de installatie files van CWM en root niet flasht, gebeurt er niets. Je kunt zo nodig ook de betreffende files van je sd-kaart afhalen.

IvoNexuss

IvoNexuss

• Lid sinds 17 november 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 8 februari 2013
  • 18:35

Okee, Heel erg bedankt voor de snelle reactie !

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.