Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

huubjan

huubjan

• Lid sinds 19 februari 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2013
  • 19:15

Ik heb een vraagje en dat is het volgende: als je de gsm samsung 5660 gio geroot is maar het gaat[U][B] fout [/B][/U]of je wil weer in [B][U]de oude situatie [/U][/B]de gsm terugzetten kan dat ?? en hoe te handelen dat is mijn vraag. mvrg huubjan

Bewerkt (21 mei 2013 13:45)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 20 februari 2013
  • 19:19

[QUOTE=huubjan;383549]Ik heb een vraagje en dat is het volgende: als je de gsm samsung 5660 gio geroot is maar het gaat[U][B] fout [/B][/U]of je wil weer in [B][U]de oude situatie [/U][/B]de gsm terugzetten kan dat ?? en hoe te handelen dat is mijn vraag. mvrg huubjan[/QUOTE] Wat je daarvoor nodig hebt, en moet weten vind je hier: [url]http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-gio/35069-index-belangrijke-topics.html[/url] onder "Odin flashen". Eerst eens goed lezen, en eventuele vragen (liefst vooraf;)) hier stellen. Tip: Ik zag dat je de vraag ook al eerder gesteld had in je 'rooten' topic, het wordt niet erg op prijs gesteld als je eenzelfde vraag vaker en in meerdere topics stelt;).

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

barremans

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2013
  • 20:01

Inderdaad, geduld is een mooie deugd, gelieve geen dubbele of overbodige topics te starten. Om je vraag te beantwoorden, er zijn verschillende manieren je kan je root altijd unrooten, je kan altijd je rom terug zetten (met ODIN), als dit alles niet lukt kan je altijd de JIG proberen. Mvg

Grtz Barre

raunoben

raunoben

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2013
  • 20:01

als je wil weten hoe terug te zetten met odin, kijk dan in de tut

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.