Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

PandaTheGreen

PandaTheGreen

• Lid sinds 25 juli 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2013
  • 17:46

2 dagen geleden stopte mijn galaxy gio opeens met werken. Ik kreeg hem ook niet meer opgestart behalve als ik de batterij van mijn broer's gsm in mijn galaxy gio stopte. Ik heb dus dringend een nieuwe batterij nodig en ik weet dat er heel goedkope batterijen met een hogere capaciteit zijn dan de originele batterij. Ik weet wel niet waar ik deze best kan bestellen want je weet maar nooit of ze wel echt van goeie kwaliteit zijn. Heeft iemand al ergens een batterij besteld waar hij/zij heel tevreden over is?

Bewerkt (26 juli 2013 15:20)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 25 juli 2013
  • 18:49

Pas de titel van je bericht even aan naar een korte omschrijving van je vraag in één zin. Alleen ‘batterij’ geeft de passant geen idee van wat er achter dit bericht schuilgaat. Klik op bewerken om dit te doen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

willie

willie

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2013
  • 21:59

Ik heb er geen ervaring mee maar iemand op android forum heeft hem besteld batterij gio
Hij is voor de ace maar die is hetzelfde als de gio. Uit geprobeerd met de ace van mijn vrouw.
Anders bij replace direct.

Bewerkt (25 juli 2013 22:00)
PandaTheGreen

PandaTheGreen

• Lid sinds 25 juli 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2013
  • 15:46

willie
Ik heb er geen ervaring mee maar iemand op android forum heeft hem besteld batterij gio
Hij is voor de ace maar die is hetzelfde als de gio. Uit geprobeerd met de ace van mijn vrouw.
Anders bij replace direct.
Bij de reviews staat er dat de batterij helemaal geen 2100mAh is zoals wel gezegt wordt. Er staat ok dat de batterij veel meer opwarmt bij het opladen dan de originele batterij. Ik wil er zeker van zijn dat mijn batterij lang mee zal gaan en betrouwbaar is.

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 26 juli 2013
  • 16:11

orginele accu is altijd het beste. de mAh zijn het betrouwbaarst.

voor een batterij moet jehier maar eens kijken.

Bewerkt (26 juli 2013 16:11)
PandaTheGreen

PandaTheGreen

• Lid sinds 25 juli 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2013
  • 16:27

redbulletnl
orginele accu is altijd het beste. de mAh zijn het betrouwbaarst.

voor een batterij moet jehier maar eens kijken.
hahahahaha…..ha…..nee

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.