Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

cobyspronk1958

cobyspronk1958

• Lid sinds 03 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2013
  • 14:33

ik heb mijn samsung galaxy gio in July vorig jaar gekocht en heb er nog niets anders dan ellende meegehad.na ongeveer 2mnd begon hij steeds vast te lopen Moest ik ergens een keuze menu bij maken bleef hij donker en kwamen de cijfers niet omhoogBij het opladen werd hij gloeind heet.Hij is begin july al teruggeweest naar de Samsung.Toen ik ib de winkel kwam en die man hem voor me pakte stond hij er al naar de ruimte die tussen de buitenkant en binnen kant van de telefoon zit.Na die tijd heb ik geen wifi meer en valt hij weer zo maar uit alleen als hij plat op tafel ligt kan ik redelijk bellen zijn er soms nog meer mensen die zo n ervaring met hun telefoon hebben.Ik zou het graag willen weten

Bijlage:

Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2013
  • 12:00

Is het nu zo dat de achterkant niet goed aansluit? Kromgetrokken toen die te heet werd? In je beschrijving is een zin die niet klopt, daardoor is het mij onduidelijk wat er al aan gedaan is. De problemen die je beschrijft ken ik niet, wel dat ie te heet kan worden, mogelijk was dat een defecte batterij.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.