Ik zou ook een Samsung Galaxy Mega willen kopen en lees ook dat hij gelijk is aan de Samsung Galaxy s3. Maar wil dat dan ook zeggen dat je hem kan flashen, een andere custom rom op plaatsen, dus ermee een beetje experimenten. Ik heb nu een android ativ s is ook een phablet,5.8 inch, echt een pracht van een toestel, behalve de gps….maar voor de rest prima! Maar om een custom rom te plaatsen of bv clockwordmod er te op te zetten noppes en ook geen enkel forum van te vinden! Dus dacht ik aan Samsung Galaxy Mega. Maar dan moet ik zeker dat bovenstaande allemaal mogelijk is! Iemand raad? Trouwens ik ben nieuw in de android wereld en moet zeggen dat dit een pracht van een forum is!! Bij voorbaat dank.
Ik zou ook een Samsung Galaxy Mega willen kopen en lees ook dat hij gelijk is aan de Samsung Galaxy s3. Maar wil dat dan ook zeggen dat je hem kan flashen, een andere custom rom op plaatsen, dus ermee een beetje experimenten. Ik heb nu een android ativ s is ook een phablet,5.8 inch, echt een pracht van een toestel, behalve de gps....maar voor de rest prima! Maar om een custom rom te plaatsen of bv clockwordmod er te op te zetten noppes en ook geen enkel forum van te vinden! Dus dacht ik aan Samsung Galaxy Mega. Maar dan moet ik zeker dat bovenstaande allemaal mogelijk is! Iemand raad? Trouwens ik ben nieuw in de android wereld en moet zeggen dat dit een pracht van een forum is!! Bij voorbaat dank.
Ik zou ook een Samsung Galaxy Mega willen kopen en lees ook dat hij gelijk is aan de Samsung Galaxy s3.
Maar wil dat dan ook zeggen dat je hem kan flashen, een andere custom rom op plaatsen, dus ermee een beetje experimenten.
Ik heb nu een android ativ s is ook een phablet,5.8 inch, echt een pracht van een toestel, behalve de gps….maar voor de rest prima!
Maar om een custom rom te plaatsen of bv clockwordmod er te op te zetten noppes en ook geen enkel forum van te vinden!
Dus dacht ik aan Samsung Galaxy Mega.
Maar dan moet ik zeker dat bovenstaande allemaal mogelijk is!
Iemand raad?
Trouwens ik ben nieuw in de android wereld en moet zeggen dat dit een pracht van een forum is!!
Bij voorbaat dank.