Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

jarno09

jarno09

• Lid sinds 19 april 2010
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2013
  • 11:01

ik ben een trotse bezitter van de samsung galaxy mega 6.3.
ik heb een probleem boven in het scherm krijg ik een icoontje van de voicmail te zien er staat bij ontbrekend voicemailnummer, en geen voice mailnummer op de simkaart dat is het probleem er van. deze simkaart heb ik all in meerdere toestellen gehad en nooit een melding gehad in het display en nu bij deze samsung galaxy mega 6.3 wel. iemand een idee hoe ik dit op kan lossen.
het toestel is grafische heel mooi van beeld ik vindt hem zeer snel voor met een dualcore processor zeer goede en snelle gps ontvanger binnenshuis 18 sats met vrijwel meteen een fix en buitenshuis vindt ie er 21 sats en 21 sats met fix.ik vindt het echt een echte aanrader voor iemand wie een grote smartphone wil aanschaffen

Jaap1

Jaap1

• Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 134
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2013
  • 10:42

jarno09
ik ben een trotse bezitter van de samsung galaxy mega 6.3.
ik heb een probleem boven in het scherm krijg ik een icoontje van de voicmail te zien er staat bij ontbrekend voicemailnummer, en geen voice mailnummer op de simkaart dat is het probleem er van. deze simkaart heb ik all in meerdere toestellen gehad en nooit een melding gehad in het display en nu bij deze samsung galaxy mega 6.3 wel. iemand een idee hoe ik dit op kan lossen.
het toestel is grafische heel mooi van beeld ik vindt hem zeer snel voor met een dualcore processor zeer goede en snelle gps ontvanger binnenshuis 18 sats met vrijwel meteen een fix en buitenshuis vindt ie er 21 sats en 21 sats met fix.ik vindt het echt een echte aanrader voor iemand wie een grote smartphone wil aanschaffen

Goedemorgen.Als antwoord op jouw vraag kan ik zeggen dat ik de accu er even uit zou halen en weer inzetten.Soms wil dat helpen.Anders zou ik het niet weten.Ikzelf ben ook zeer enthousiast over dit toestel.Mij valt op de accuduur.Fantastisch.

Met vr gr Jaap.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.