Mijn dochter heeft een samsung mini galaxy s2 en heeft een probleem om te downloaden….. bijv: google image downloaden lukt niet ze gaat naar google zoekt een afbeelding en wil het downloaden maar weet niet hoe …. op mijn eigen galaxy s2 kan ik op het plaatje gaan staan en krijg de melding wat ik er mee wil bijv: downloaden opslaan e.d maar op haar toestel krijg ik deze optie niet ….
wie kan mij helpen?
Bewerkt (24 april 2013 15:34)
Mijn dochter heeft een samsung mini galaxy s2 en heeft een probleem om te downloaden..... bijv: google image downloaden lukt niet ze gaat naar google zoekt een afbeelding en wil het downloaden maar weet niet hoe .... op mijn eigen galaxy s2 kan ik op het plaatje gaan staan en krijg de melding wat ik er mee wil bijv: downloaden opslaan e.d maar op haar toestel krijg ik deze optie niet .... wie kan mij helpen?:)
Mijn dochter heeft een samsung mini galaxy s2 en heeft een probleem om te downloaden…..

bijv: google image downloaden lukt niet
ze gaat naar google zoekt een afbeelding en wil het downloaden maar weet niet hoe ….
op mijn eigen galaxy s2 kan ik op het plaatje gaan staan en krijg de melding wat ik er mee wil bijv: downloaden opslaan e.d
maar op haar toestel krijg ik deze optie niet ….
wie kan mij helpen?