Hopenlijk kan ik hier wat antwoorden en oplossingen vinden voor ons probleem.
Ik ben sinds kort in het bezit van een mini 2. Sinds ik deze op ons beveiligde wifi heb aangesloten valt geregeld de router offline. Dus geen internet op de pc en de telefoons. We hebben 2 telefoons, 1 tablet en 1 pc op het netwerk zitten en voor de samsung er was werkte alles naar behoren. Oke als ik de router uitschakel en weer aanzet dan werkt alles weer, maar een paar uur later is het weer feest…NOT. We hebben een D-link router. Mijn partner heeft vanalles geprobeerd met instellingen etc, de router heeft een update gehad, maar ik heb mn wifi thuis uit moeten zetten omdat er nog niks werkt van al wat we gedaan hebben.
Naast dit probleem werkt KIES ook niet via usb. De pc herkent de telefoon en de telefoon zegt verbinding te hebben, maar KIES krijgen we niet aan de praat. Volgens de winkel waar ik de telefoon heb gekocht moet KIES via usb gewoon werken want hun hebben de foon daar simlockvrij gemaakt via usb.
Ik was zo blij met mijn android telefoontje (wij zijn niet zo up to date met telefoons dus dit is al feest voor me)…maar nu ik er niks mee kan baal ik als een stekker.
Wie heeft advies tips etc, alles is welkom om mijn telefoon op ons wifi te laten werken. KIES doet het wel via wifi, maar daar kan ik geen updates doen, al heeft mijn mini 2 er het nieuwste opzitten.
Groetjes en vast bedankt Carmen
Bewerkt (24 april 2013 16:05)
Hallo allemaal, Hopenlijk kan ik hier wat antwoorden en oplossingen vinden voor ons probleem. Ik ben sinds kort in het bezit van een mini 2. Sinds ik deze op ons beveiligde wifi heb aangesloten valt geregeld de router offline. Dus geen internet op de pc en de telefoons. We hebben 2 telefoons, 1 tablet en 1 pc op het netwerk zitten en voor de samsung er was werkte alles naar behoren. Oke als ik de router uitschakel en weer aanzet dan werkt alles weer, maar een paar uur later is het weer feest...NOT. We hebben een D-link router. Mijn partner heeft vanalles geprobeerd met instellingen etc, de router heeft een update gehad, maar ik heb mn wifi thuis uit moeten zetten omdat er nog niks werkt van al wat we gedaan hebben. Naast dit probleem werkt KIES ook niet via usb. De pc herkent de telefoon en de telefoon zegt verbinding te hebben, maar KIES krijgen we niet aan de praat. Volgens de winkel waar ik de telefoon heb gekocht moet KIES via usb gewoon werken want hun hebben de foon daar simlockvrij gemaakt via usb. Ik was zo blij met mijn android telefoontje (wij zijn niet zo up to date met telefoons dus dit is al feest voor me)...maar nu ik er niks mee kan baal ik als een stekker. Wie heeft advies tips etc, alles is welkom om mijn telefoon op ons wifi te laten werken. KIES doet het wel via wifi, maar daar kan ik geen updates doen, al heeft mijn mini 2 er het nieuwste opzitten. Groetjes en vast bedankt Carmen
Hallo allemaal,
Hopenlijk kan ik hier wat antwoorden en oplossingen vinden voor ons probleem.
Ik ben sinds kort in het bezit van een mini 2. Sinds ik deze op ons beveiligde wifi heb aangesloten valt geregeld de router offline. Dus geen internet op de pc en de telefoons. We hebben 2 telefoons, 1 tablet en 1 pc op het netwerk zitten en voor de samsung er was werkte alles naar behoren. Oke als ik de router uitschakel en weer aanzet dan werkt alles weer, maar een paar uur later is het weer feest…NOT. We hebben een D-link router.
Mijn partner heeft vanalles geprobeerd met instellingen etc, de router heeft een update gehad, maar ik heb mn wifi thuis uit moeten zetten omdat er nog niks werkt van al wat we gedaan hebben.
Naast dit probleem werkt KIES ook niet via usb. De pc herkent de telefoon en de telefoon zegt verbinding te hebben, maar KIES krijgen we niet aan de praat. Volgens de winkel waar ik de telefoon heb gekocht moet KIES via usb gewoon werken want hun hebben de foon daar simlockvrij gemaakt via usb.
Ik was zo blij met mijn android telefoontje (wij zijn niet zo up to date met telefoons dus dit is al feest voor me)…maar nu ik er niks mee kan baal ik als een stekker.
Wie heeft advies tips etc, alles is welkom om mijn telefoon op ons wifi te laten werken.
KIES doet het wel via wifi, maar daar kan ik geen updates doen, al heeft mijn mini 2 er het nieuwste opzitten.
Groetjes en vast bedankt
Carmen