Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Samsung Galaxy Mini 2 schakelt Router offline en Kies werkt niet via usb (1)

Carmen1977

Carmen1977

• Lid sinds 30 december 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 30 december 2012
  • 10:28

Hallo allemaal,

Hopenlijk kan ik hier wat antwoorden en oplossingen vinden voor ons probleem.

Ik ben sinds kort in het bezit van een mini 2. Sinds ik deze op ons beveiligde wifi heb aangesloten valt geregeld de router offline. Dus geen internet op de pc en de telefoons. We hebben 2 telefoons, 1 tablet en 1 pc op het netwerk zitten en voor de samsung er was werkte alles naar behoren. Oke als ik de router uitschakel en weer aanzet dan werkt alles weer, maar een paar uur later is het weer feest…NOT. We hebben een D-link router.
Mijn partner heeft vanalles geprobeerd met instellingen etc, de router heeft een update gehad, maar ik heb mn wifi thuis uit moeten zetten omdat er nog niks werkt van al wat we gedaan hebben.

Naast dit probleem werkt KIES ook niet via usb. De pc herkent de telefoon en de telefoon zegt verbinding te hebben, maar KIES krijgen we niet aan de praat. Volgens de winkel waar ik de telefoon heb gekocht moet KIES via usb gewoon werken want hun hebben de foon daar simlockvrij gemaakt via usb.

Ik was zo blij met mijn android telefoontje (wij zijn niet zo up to date met telefoons dus dit is al feest voor me)…maar nu ik er niks mee kan baal ik als een stekker.

Wie heeft advies tips etc, alles is welkom om mijn telefoon op ons wifi te laten werken.
KIES doet het wel via wifi, maar daar kan ik geen updates doen, al heeft mijn mini 2 er het nieuwste opzitten.

Groetjes en vast bedankt
Carmen

Bewerkt (24 april 2013 16:05)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.