Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Misschien handig om de vraag te stellen in het topic waar je de handleiding had aangetroffen. Ik neem aan dat die persoon het wel voor jou in “begrijpelijke taal” kan verwoorden.
Lry*;355317
Misschien handig om de vraag te stellen in het topic waar je de handleiding had aangetroffen. Ik neem aan dat die persoon het wel voor jou in “begrijpelijke taal” kan verwoorden.
Anne000;355250Die hele uitleg zou zomaar eens helemaal verkeerd kunnen zijn !
Ik heb een Samsung Galaxy Mini en krijg de volgende melding als ik apps wil downloaden: ‘Installeren op USB-opslag of SD-kaart mislukt’
Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet verhelpen. Aan/uit zetten werkt niet, sdkaart veilig verwijderen werkt ook niet.
Ergens anders op dit forum stond een hele uitleg wat je moest doen bij dit probleem, maar ik ben niet zo erg handig in dat soort dingen. Dus kan iemand het mij in begrijpelijke taal uitleggen??
Mijn note 2 wil niets instaleren op usb-opslag of sd-kaart, kan iemand me helpen
Je zit in het verkeerde forum onderdeel. Beter de vraag bij de Note 2 te stellen…
Bovendien zal wat meer info sneller tot een oplossing leiden, als deze moge bestaan…
- android versie?
- Heb je de N2 geroot?
- werkte het eerst wel?
- wat heb je zoal geprobeerd?
Overigens kun je alleen va JB versie 4.3 zonder root apps op je ext sdcard van de N2 installeren.
Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock
Ik zit met hetzelde probleem.
Het gaat om de Samsung Galaxy Note II (android)
Sinds eergisteren ook de melding installatie op USB opslag of SD kaart mislukt,
na het downloaden van een spelletje via de playstore.
Tot 3 dagen geleden was dit geen enkel probleem.
Heb de SD kaart al een keer verwijderd en toestel opnieuw uit/aan gezet. Helaas!!
Het file-tje smdl2tmp1.asec krijg ik ook niet gevonden.
Aangezien ik een dombo ben op dit gebied, is alle hulp welkom.
Ik heb het probleem met de galaxy s4 ook. Heb alles gelezen, maar hoe kom ik bij Astro? Zo kan ik nog niet verder… alle hulp is welkom.
Ik heb een Samsung Galaxy Mini en krijg de volgende melding als ik apps wil downloaden: ‘Installeren op USB-opslag of SD-kaart mislukt’
. Dus kan iemand het mij in begrijpelijke taal uitleggen??
Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet verhelpen. Aan/uit zetten werkt niet, sdkaart veilig verwijderen werkt ook niet.
Ergens anders op dit forum stond een hele uitleg wat je moest doen bij dit probleem, maar ik ben niet zo erg handig in dat soort dingen