Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

koeleco

koeleco

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 17 januari 2012
  • 21:00

Hoi!

Ik heb onderstaande tekst (deels) gekopiëerd van het tweakers forum. Hopelijk is iemand hetzelfde opgevallen en kan mij hiermee helpen? Ik heb net de Galaxy Nexus en loop tegen het volgende aan:

Ik heb zelf de voorkeur om de interface in het engels te hebben maar wel met een Nederlandse spellingscontrole. Dit kon bij mijn vorige (HTC) telefoon. Nu staan er bij spellingscontrole maar 6 opties:
-System default
-English
-French
-German
-Italian
-Spanish

Wat er nu gebeurt bij het typen van een bericht is dat alle woorden onderstreept blijven en er verschijnt alleen een Engelse spelling correctie als je het woord aanraakt. Terwijl als je typt je wel nederlandse woorden ziet verschijnen in de balk boven het toetsenbord.
Dezelfde 6 opties blijven staan ongeacht welke woordenboeken geïnstalleerd zijn. Het lijkt alsof de 6 opties hardcoded zijn.

Iemand een idee hoe ik wel een Engelse interface met Nederlandse spellingscorrectie kan hebben? Of heeft iemand een idee hoe dit nu precies werkt?

Er zijn dus 2 menu's waar je een taal in kan voeren. Bij de Language onder spelling correction en bij Keyboard (waar je bijv een engelse en nederlandse kan installeren).

Bedankt!
Co

Galaxy Nexus 4.0.2

Bewerkt (24 april 2013 14:04)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.