Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

SHartwijk

SHartwijk

• Lid sinds 27 december 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2012
  • 21:44

Hoi,

Ik heb een probleem met mijn bluetooth carkit van parrot.

Ik kan alle functies gebruiken maar de parrot kan mijn contacten niet inzien. Bij het koppelen van de telefoon met de parrot komt er een melding: contacten synchroniseren met parrot, uiteraard druk ik op JA.

Deze melding blijft telkens terugkomen nadat je op JA hebt gedrukt. Totdat ik had aangevinkt dat ik het bericht niet meer wilde weergeven. Dus hij heeft mijn contactpersonen niet gesynchroniseerd. Eerst dacht ik aan het volgende:

Contactpersonen worden vanaf Android 4.0 ICE niet meer opgeslagen op de telefoon, maar online bij google.nl/contacts, waardoor de parrot geen personen op de telefon kan vinden.
Er is een optie om contactpersonen te exporteren naar opslag. Na dit een aantal keren te hebben gedaan werkt het nog steeds niet.

Ik heb de handleiding van de Parrot al diverse keren doorgenomen maar het lukt niet.

Iemand een oplossing of hetzelfde probleem?

Hardware:
Parrot CK3100 LCD (software versie 5.0, recent geüpdatet)
Samsung Galaxy Nexus (Android 4.0.2. ICE)

Bewerkt (24 april 2013 14:07)

OnePlus 6T

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 25 januari 2012
  • 22:03

Krijg je niet het vakje ‘deze keuze onthouden’ als de parrot toegang tot de contactenlijst vraagt? Ik wel namelijk…..

verzonden via Tapatalk

SHartwijk

SHartwijk

• Lid sinds 27 december 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2012
  • 22:05

Nee, anders had ik deze post niet geplaatst.

OnePlus 6T

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 25 januari 2012
  • 22:13

Ok. Ik heb zelf dat vakje de eerste keer over het hoofd gezien namelijk. Vandaar. Misschien iemand anders een idee…..

verzonden via Tapatalk

Guy_M.

Guy_M.

• Lid sinds 28 januari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2012
  • 13:26

Ookal heeft de Parrot de laatste update hoeft deze nog niet geschikt te zijn voor de Nexus, toen de Galaxy S net uit was kon deze ook niet goed gekoppeld worden met Parrot. Ik verwacht dat er binnenkort een nieuwe update van Parrot zal komen zodat deze 100% zal werken met de Nexus.

Bewerkt (24 april 2013 14:09)
ramon84

ramon84

• Lid sinds 21 augustus 2011
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2012
  • 11:23

Ik heb hetzelfde probleem gehad met 4.0.1 Ik kon hem niet eens koppelen. Draai nu op CM9 4.0.3 en ik kan hem nu koppelen. Ik krijg
hier ook het keuze onthouden. Ik heb trouwens dezelfde parrot als jou, draai alleen op een oudere software versie, dus denk dat het nu nog aan android zelf ligt

Bewerkt (24 april 2013 14:09)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.