Sinds de aankoop van mijn Galaxy Nexus (vorige week donderdag) krijg ik bij uitgaande gesprekken ruis uit de speaker. Het gebeurt niet bij elke oproep maar ongeveer bij één op de vijf oproepen. De ruis is alleen aan het begin van het gesprek en klinkt best hard.
De meneer van de MediaMarkt weigerde het toestel direct om te ruilen (ook al is hij pas 5 dagen oud), hij moest volgens hem worden opgestuurd voor reparatie. Omdat ik het erger vind om zonder telefoon te zitten dan een beetje ruis ben ik hier niet mee akkoord gegaan.
Heeft iemand anders hier ook last van? Zou het aan de software kunnen liggen? Ik heb de nieuwste update. En mocht het toch echt aan de hardware liggen: ik meen mij te herinneren dat ik bij T-Mobile de telefoon binnen 8 dagen nog kon omruilen, werkt dit bij MediaMarkt niet zo? Heb ik gewoon pech of sta ik toch nog ergens in mijn recht?
Alvast bedankt!
Bewerkt (24 april 2013 14:12)
Beste allemaal, Sinds de aankoop van mijn Galaxy Nexus (vorige week donderdag) krijg ik bij uitgaande gesprekken ruis uit de speaker. Het gebeurt niet bij elke oproep maar ongeveer bij één op de vijf oproepen. De ruis is alleen aan het begin van het gesprek en klinkt best hard. De meneer van de MediaMarkt weigerde het toestel direct om te ruilen (ook al is hij pas 5 dagen oud), hij moest volgens hem worden opgestuurd voor reparatie. Omdat ik het erger vind om zonder telefoon te zitten dan een beetje ruis ben ik hier niet mee akkoord gegaan. Heeft iemand anders hier ook last van? Zou het aan de software kunnen liggen? Ik heb de nieuwste update. En mocht het toch echt aan de hardware liggen: ik meen mij te herinneren dat ik bij T-Mobile de telefoon binnen 8 dagen nog kon omruilen, werkt dit bij MediaMarkt niet zo? Heb ik gewoon pech of sta ik toch nog ergens in mijn recht? Alvast bedankt!
Beste allemaal,
Sinds de aankoop van mijn Galaxy Nexus (vorige week donderdag) krijg ik bij uitgaande gesprekken ruis uit de speaker.
Het gebeurt niet bij elke oproep maar ongeveer bij één op de vijf oproepen. De ruis is alleen aan het begin van het gesprek en klinkt best hard.
De meneer van de MediaMarkt weigerde het toestel direct om te ruilen (ook al is hij pas 5 dagen oud), hij moest volgens hem worden opgestuurd voor reparatie. Omdat ik het erger vind om zonder telefoon te zitten dan een beetje ruis ben ik hier niet mee akkoord gegaan.
Heeft iemand anders hier ook last van? Zou het aan de software kunnen liggen? Ik heb de nieuwste update.
En mocht het toch echt aan de hardware liggen: ik meen mij te herinneren dat ik bij T-Mobile de telefoon binnen 8 dagen nog kon omruilen, werkt dit bij MediaMarkt niet zo? Heb ik gewoon pech of sta ik toch nog ergens in mijn recht?
Alvast bedankt!