Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Allen

Allen

• Lid sinds 19 februari 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2012
  • 02:24

Zucht, heb ik mijn Galaxy Nexus die net 3 maanden nieuw is al een probleem, hij laad niet meer op. Zodra me telefoon uitstaat en ik plug hem in, zegt hij dat ie ‘m oplaad, maar zodra ik hem aandoe heb ik 11% of minder accu. Ik heb dus Batterywipe, Dalvik’s Cache en Wipe Partition/Cache gedaan, maar niks werkt.

Nu kom ik op het volgend punt, mijn toestel is geroot en krijg dus met géén enkel mogelijkheid om te unrooten, bootloader weer locken en een normaal firmware erop te zetten. Ik neem aan dat het voldoende is voor hun, dat zij alleen kijken waarom het probleem niet doet. Ik wil het wel RMA verzenden, maar aan de andere kant ook weer niet, omdat ik bang ben dat ik het gezeik krijg van: ‘Ja, meneer, uw toestel is geroot, dat word dokken $$$’.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt en hoe is het afgelopen?

Bewerkt (24 april 2013 14:28)
iAndries

iAndries

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 327
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2012
  • 08:00

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-nexus/31378-proggie-voor-1-click-bootloader-unlock-rooten-custom-recovery-cwm.html

Met dit proggie kan je iig weer terug naar stock rom , ben je automatisch je root kwijt en kan je daarna je bootloader weer locken.

Bewerkt (24 april 2013 14:28)
Allen

Allen

• Lid sinds 19 februari 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2012
  • 03:43

Werkt niet, hij kan hem helemaal niet verbinden met USB, alhoewel op sommige punten, maar het lukt alsnog niet om hem als ADB-mode erin te krijgen, omdat het apparaat dat niet wil. Ik ga morgen langs de KPN Business Center en ga is maar even goed reageren.

Bewerkt (24 april 2013 14:29)
inorde

inorde

• Lid sinds 30 maart 2012
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 2 april 2012
  • 08:23

Kan het zijn dat je veel zaken met flashen/updaten/rooten/unrooten alleen kan doen met een bepaald percentage batterij? Bij m'n oude Hero moest ik minstens 35% ofzo hebben om iets te kunnen doen wat dat betreft, zo voorkwam je dat het toestel zichzelf uitschakelde tijdens een belangrijke actie. Als je batterij niet meer boven de 11% uitkomst kan dat een groot probleem zijn.

Aan de andere kant lijkt het erop dat je batterij het probleem is, dus zou een vervanging niet al te duur moeten zijn.

Bewerkt (24 april 2013 14:30)
SamirGalaxyNexus

SamirGalaxyNexus

• Lid sinds 07 mei 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2012
  • 14:37

Jongens nog steeds geen oplossing voor de batterije ???

De galaxy nexus van mijn broertje heeft de volgende keuren: zijn tel laad niet, het maakt niet uit of het aan of uit staat.
Hij kan hem opeens niet laden.:money:

Bewerkt (24 april 2013 15:16)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 20 juli 2012
  • 16:35

SamirGalaxyNexus;323913
Jongens nog steeds geen oplossing voor de batterije ???

De galaxy nexus van mijn broertje heeft de volgende keuren: zijn tel laad niet, het maakt niet uit of het aan of uit staat.
Hij kan hem opeens niet laden.:money:
Of de accu is dood, of een hardwarefout. Kijk of je iemand kan vinden met een Galaxy Nexus en probeer zijn/haar accu even uit. Als het daaarmee wel werkt moet je alleen een nieuwe accu kopen(met NFC) en anders moet ie naar garantie.

Bewerkt (24 april 2013 15:16)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.