Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Netjes ik wilde net eenzelfde thread startenIn elk geval ik hou jullie op de hoogte.
Ik zit zelf nog steeds te wachten op 4.0.3. Volgens mij zijn nog niet de helft van alle GN gebruikers geüpdatet naar 4.0.3, en nu lanceren ze al wel 4.0.4… Ik vind het maar vreemd hoor.
Ik zit ook nog te wachten op 4.0.3 zoals velen denk ik. Maar het zou natuurlijk best kunnen dat Google de 4.0.3 gewoon overslaat…
We zullen zien.
4.03 zal niet komen het is direct naar 4.04
Dat denk ik ook , gelijk naar 4.0.4 :p
De stilte hier is teleurstellend. Ik blijft neurotisch op “Nu Controleren” drukken maar niets. De update zal inderdaad direct van 4.0.2 naar 4.0.4 gaan.
Overigens is mijn telefoon vanmorgen voor de eerste keer gecrashd, hij stond uit en was niet meer aan te krijgen. Even dacht ik dat ie uit zichzelf aan het updaten was geslagen. Uiteindelijk toch maar de batterij eruit getrokken (geen update dus).
Welke versie van de galaxy nexus hebben jullie?
Kan je met dit progje testen, zo kan je zien of je telefoon wordt geupdate door google of door samsung naar het schijnt.
Ik heb de yakjuxw
Link app = https://play.google.com/store/apps/details?id=de.cbruegg.officialupdate
Yakju, updated by Google.
Wat de implicaties zijn is me niet geheel duidelijk, dat ik eerder ben omdat de update van Google afkomt en Samsung er langer over zou kunnen doen?
Overigens kun je de 4.0.4 factory images al downloaden, mocht je willen gaan klooien met handmatige installatie.
Ik wacht nog even op de update. Daarna misschien rooten in verband met het blokkeren van rechten.
Er zijn verschillende builds voor de Galaxy Nexus. Volgens mij hebben veel Nederlanders de build die van Samsung komt. Athans, de software komt van Google, maar Samsung moet het updaten “aanzetten”.
Het is mogelijk om hem op de Google-build te zetten, maar dan moet je wat gaan kloten. Hopen dat Samsung hem snel start, maar ik gok dat die zelf ook nog even gaan testen of alles goed werkt.
​laat hier weten of je 4.0.4. al binnen hebt en wat je bevindingen zijn (verbeteringen)