Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

inorde

inorde

• Lid sinds 30 maart 2012
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 13 april 2012
  • 15:07

Na mijn toestel aan de PC aangesloten gehad te hebben, en enkele bestanden gekopieerd, heb ik zonder in Windows de USB-loskoppelen te gebruiken de USB kabel eruit gehaald.

Nu zegt ie dat mijn “SDCard” (interne geheugen) 12,xGb vrijheeft en al mijn muziek en plaatjes weg! Erger nog, mijn foto's en video zijn ook pleite.

Ik kan alleen maar toekijken hoe de gallery door de media-update steeds minder plaatjes overhoud, weergeven doet ie ze overigens al niet meer.

Reboots of opnieuw aan de PC hangen doet niets. Ik zie de mappen gewoon voor mijn neus verdwijnen!

Help?

EDIT - Ik heb de “sdcard” folder verwijderd van het geheugen, hier zat namelijk weinig spannends in. een tekstbestandje. Helaas gaat je Nexus dus, na het verwijderen van deze folder, alles van je toestel knikkeren, ook al staat al deze data gewoon buiten die SDCard folder. Zwaar K*T dus!

Verwijder deze folder dus NIET, ook al denk je dat ie nutteloos is. Ik ga proberen mijn data terug te krijgen….

Bewerkt (24 april 2013 14:36)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 13 april 2012
  • 15:22

Ik heb maar 1 sdcard folder in en daar zitten alle foto's enzo in. Misschien was Windows nog alle data aan het binnenhalen en leek het daardoor dat er maar 1 bestandje in zat.

inorde

inorde

• Lid sinds 30 maart 2012
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 13 april 2012
  • 15:30

Ik heb een sdcard folder in de interne opslag, daarbuiten kon ik door alle folders en media heen kijken, dus ook de foto's.

Het schijnt dat deze sdcard folder een virtuele link is naar je interne storage of iets dergelijks. Mijn collega heeft 4.0.4 en heeft deze map helemaal niet, wellicht dat daar het een en ander geherstructureerd is.

fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 13 april 2012
  • 16:19

Ik heb geen windows pc tot mijn beschikking dus ik kan het nog al slecht testen. Maar met symlinks kan het best dat de sd-card folder vanuit een andere plek naar je sdcard-map linkt.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.