Op de Galaxy Nexus zit Wi-Fi Direct. Hiermee kan je zonder tussenkomt van een router tussen 2 toestellen(of laptops, eigenlijk elk apparaat dat Wi-Fi Direct heeft) makkelijk en snel bestanden oversturen. Dit werkt ongeveer hetzelfde als Bluetooth, maar dan vele malen sneller.
Ik heb vanmiddag met mijn broer zijn S2 geprobeerd om het aan de praat te krijgen, maar volgens mij mist de Galaxy Nexus iets. Ik kan het wel aanzetten, maar ik kan geen verbinding maken met andere toestellen(kan ze niet eens zoeken/vinden), en in het Share menu zit geen WiFi direct.
Heeft iemand met een Galaxy Nexus dit aan de praat gekregen? Of met een ander android toestel wel maar met de Nexus niet?
Bewerkt (24 april 2013 14:36)
Op de Galaxy Nexus zit Wi-Fi Direct. Hiermee kan je zonder tussenkomt van een router tussen 2 toestellen(of laptops, eigenlijk elk apparaat dat Wi-Fi Direct heeft) makkelijk en snel bestanden oversturen. Dit werkt ongeveer hetzelfde als Bluetooth, maar dan vele malen sneller. Ik heb vanmiddag met mijn broer zijn S2 geprobeerd om het aan de praat te krijgen, maar volgens mij mist de Galaxy Nexus iets. Ik kan het wel aanzetten, maar ik kan geen verbinding maken met andere toestellen(kan ze niet eens zoeken/vinden), en in het Share menu zit geen WiFi direct. Heeft iemand met een Galaxy Nexus dit aan de praat gekregen? Of met een ander android toestel wel maar met de Nexus niet?
Op de Galaxy Nexus zit Wi-Fi Direct. Hiermee kan je zonder tussenkomt van een router tussen 2 toestellen(of laptops, eigenlijk elk apparaat dat Wi-Fi Direct heeft) makkelijk en snel bestanden oversturen. Dit werkt ongeveer hetzelfde als Bluetooth, maar dan vele malen sneller.
Ik heb vanmiddag met mijn broer zijn S2 geprobeerd om het aan de praat te krijgen, maar volgens mij mist de Galaxy Nexus iets. Ik kan het wel aanzetten, maar ik kan geen verbinding maken met andere toestellen(kan ze niet eens zoeken/vinden), en in het Share menu zit geen WiFi direct.
Heeft iemand met een Galaxy Nexus dit aan de praat gekregen? Of met een ander android toestel wel maar met de Nexus niet?