Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

lexicomplex

lexicomplex

• Lid sinds 26 februari 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 17 april 2012
  • 21:33

Nadat ik gisteren had gepost over een kapotte SIM (http://www.androidworld.nl/forum/samsung-nexus-s/32546-van-ene-op-andere-moment-melding-geen-sim-kaart.html#post289550) is dat probleem opgelost. Ik heb van KPN een nieuwe gekregen.

Nu heb ik nog wel een ander probleem dat zich - sinds kort - voordoet. Namelijk dat de sterkte van het netwerk signaal afneemt zodra ik de telefoon aansluit op mijn laptop. Neemt zelfs zover af dat het signaal zelf regelmatig weg is en dus niet gebeld kan worden. Zodra ik de telefoon weer loskoppel komt ook het signaal weer terug.

Kent iemand dit probleem bij dit toestel (of bij andere toestellen) en belangrijker, is hier wat aan te doen en is het gevaarlijk voor de SIM ? Met andere woorden - kan ik volgende week weer een SIM laten vervangen?

Alvast bedankt

Bewerkt (24 april 2013 14:39)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.