Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Haagse

Haagse

• Lid sinds 25 april 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 25 april 2012
  • 12:01

beste,

ik heb sinds 2 weken een GN. Bij T-Mobile.
Ik lees overal dat er verschillende updates uit zijn gekomen, maar ik draai nogsteeds op Android 4.0.2.
Ik heb al van alles geprobeerd zoals de framework wissen etc. ( hierdoor geeft mijn data verbruik grafiek, geen grafiek meer aan.. iemand die me daarbij ook kan helpen om dit te verhelpen?) Ik kan mijn toestel ook niet verbinden met Kies. Ik heb Kies maar geprobeerd, omdat ik een beetje wanhopig werd:shut:… Ik weet nieteens of kies wel geschikt is voor de GN :p. weet iemand misschien hoe ik wel de updates binnen kan krijgen?

Alvast bedankt.:thumbs:

Bewerkt (24 april 2013 14:42)
punt

punt

• Lid sinds 19 februari 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 25 april 2012
  • 14:24

Ik heb met hetzelfde dilemma als jij gezeten en ben zelf maar actie gaan ondernemen omdat ik ongeduldig werd (en terecht!). Ik weet niet precies hoe het zit met Kies, volgens mij is dat alleen voor telefoons met Touchwiz (samsung). Ik heb het dus zelf gedaan, bootloader unlock, root, CWM, enz. Hier staat het goed uitgelegd, en de updates die jij nodig hebt staan er tussen:

Official Google OTA update URLs - xda-developers

Succes!

Haagse

Haagse

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 25 april 2012
  • 14:31

punt;293791
Ik heb met hetzelfde dilemma als jij gezeten en ben zelf maar actie gaan ondernemen omdat ik ongeduldig werd (en terecht!). Ik weet niet precies hoe het zit met Kies, volgens mij is dat alleen voor telefoons met Touchwiz (samsung). Ik heb het dus zelf gedaan, bootloader unlock, root, CWM, enz. Hier staat het goed uitgelegd, en de updates die jij nodig hebt staan er tussen:

Official Google OTA update URLs - xda-developers

Succes!

Dank je voor je reactie!
Maar als ik t goed begrijp moet ik dus gaan rooten etc. Maar k heb wel belangrijke apps en contacten en documenten op mijn toestel staan dus dat mag niet verloren gaan…

punt

punt

• Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 25 april 2012
  • 15:32

Ik heb zelf een programmaatje gebruikt om te unlocken, rooten enz, Toolkit 6.0 ( Drivers, Backup, Unlock, Root, CWM, Flash, Mods + MUCH MORE - xda-developers ) werkte erg goed voor mij. Hier zit ook een backup functie in. Let wel, bij mij is deze back-up niet helemaal goed gegaan (maar een paar apps restored), maar dat zal vast door mijzelf komen.
Maar zoals ik al zei, bekijk de verschillende opties van de link uit m'n vorige post, en overweeg om het programmaatje van deze link te gebruiken. Ik ben er zelf ook geen koning in, maar ben er goed uit gekomen. Er zijn vast wel mensen die jou hier verder mee kunnen helpen, mocht het niet lukken.

Succes!

Haagse

Haagse

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 25 april 2012
  • 15:37

punt;293817
Ik heb zelf een programmaatje gebruikt om te unlocken, rooten enz, Toolkit 6.0 ( Drivers, Backup, Unlock, Root, CWM, Flash, Mods + MUCH MORE - xda-developers ) werkte erg goed voor mij. Hier zit ook een backup functie in. Let wel, bij mij is deze back-up niet helemaal goed gegaan (maar een paar apps restored), maar dat zal vast door mijzelf komen.
Maar zoals ik al zei, bekijk de verschillende opties van de link uit m'n vorige post, en overweeg om het programmaatje van deze link te gebruiken. Ik ben er zelf ook geen koning in, maar ben er goed uit gekomen. Er zijn vast wel mensen die jou hier verder mee kunnen helpen, mocht het niet lukken.

Succes!

Dankjewel, ik ga het zo snel mogelijk uitzoeken en uitproberen. Het is dus niet duidelijk wanneer ik de update kan krijgen of wat het probleem is
Super bedankt voor je reactie!

punt

punt

• Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 25 april 2012
  • 15:53

Geen probleem!
Ik weet dat als je op 4.0.2 zit je (voorlopig) geen update krijgt. Zodra je 4.0.4 IMM76D hebt geflasht krijg je direct een notification van Google dat er een systeem update klaar staat, de nieuwste dus IMM76I(tenminste, dat was bij mij het geval). Ik neem trouwens aan dat je Yakju versie hebt? Check dat sowieso even voordat je iets doet, en lees je er over in.https://play.google.com/store/apps/details?id=de.cbruegg.officialupdate&hl=nl

Haagse

Haagse

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 25 april 2012
  • 17:09

punt;293830
Geen probleem!
Ik weet dat als je op 4.0.2 zit je (voorlopig) geen update krijgt. Zodra je 4.0.4 IMM76D hebt geflasht krijg je direct een notification van Google dat er een systeem update klaar staat, de nieuwste dus IMM76I(tenminste, dat was bij mij het geval). Ik neem trouwens aan dat je Yakju versie hebt? Check dat sowieso even voordat je iets doet, en lees je er over in.https://play.google.com/store/apps/details?id=de.cbruegg.officialupdate&hl=nl

Hahah raad eens, ik zat een beetje met instellingen te kloten en ik krijg nu wel mooi een update! Ik ga rooten en zo sowieso allemaal doen,maar dat is nu niet direct meer nodig :p. Ik had al gekeken en het klopt heb die Yakju versie. Super bedankt voor de hulp!
Mvg

punt

punt

• Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 25 april 2012
  • 19:25

Van 4.0.2 naar de nieuwste versie? Misschien handig voor andere mensen als je vertelt wat je precies hebt gedaan. Iig gefeliciteerd met je nieuwe update

Haagse

Haagse

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 25 april 2012
  • 20:23

punt;293927
Van 4.0.2 naar de nieuwste versie? Misschien handig voor andere mensen als je vertelt wat je precies hebt gedaan. Iig gefeliciteerd met je nieuwe update

Ja er staat nu 4.0.4 op haha
Ja heb gewoon de framework gewist en toen het toestel opnieuw opgestart. En het maakt ook uit of je een goeie wifi hebt. Want op mijn werk deed hij het niet. Heel erg bedankt voor je hulp in ieder geval

fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 25 april 2012
  • 20:26

Haagse;293956
Ja er staat nu 4.0.4 op haha
Ja heb gewoon de framework gewist en toen het toestel opnieuw opgestart. En het maakt ook uit of je een goeie wifi hebt. Want op mijn werk deed hij het niet. Heel erg bedankt voor je hulp in ieder geval

WiFi maakt geen bal uit, zolang je internettoegang hebt moet het goed zijn. Maar het ene of het andere moment checken kan wel uitmaken

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.