Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

punt

punt

• Lid sinds 19 februari 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 25 april 2012
  • 14:30

Ik heb bij mij keyboard (stock) spelling check en language op Dutch en English staan maar heb hoe dan ook altijd rode lijnen onder bijna elk woord, Engels EN Nederlands. Ik begrijp niet helemaal wat überhaupt de functie hiervan is aangezien er boven het toetsenbord suggesties staan, maar ik erger me er kapot aan. Als ik midden in een woord iets wil selecteren komt er eerst een irritant menutje met suggesties en de vraag of ik het woord wil opslaan.

Ik heb (geloof ik) alles geprobeerd aan en uit te zetten binnen settings maar het lukt me niet om van deze irritante rode lijntjes af te komen, of deze in te stellen zodat ze wél werken met Engels en/of Nederlandse woorden.

Wie kan mij van mijn vrijwel enige frustratie binnen 4.0.4 af helpen?
Bij voorbaat heel veel dank!

Bewerkt (24 april 2013 14:42)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 25 april 2012
  • 20:08

Instellingen -> Taal en invoer -> Spellingscontrole uitvinken.
In de toetsenbordinstelling moet je de autocorrectie wel aan laten staan. De spellingscontrole zijn die rode lijntjes. Dat werkt volgens mij alleen goed als je maar 1 taal gebruikt, ik heb Android op Engels staan en toetsenbord op beide, en daar was het ook irritant.
Nuttig kan het best zijn als het goed werkt, maar als het dat niet doet dan is het irritant. Ik heb het ook uitgezet

Bewerkt (24 april 2013 14:42)
punt

punt

• Lid sinds 19 februari 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 25 april 2012
  • 23:45

Dankjewel!! Ik heb inderdaad ook android engels en keyboard eng en Ned. Thx alot!

Bewerkt (24 april 2013 14:43)
koeleco

koeleco

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 28 april 2012
  • 13:04

Zie hier voor meer info, NL wordt gewoon niet ondersteunt op deze manier helaas…hopelijk in nieuwere versies wel!

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=22707

Bewerkt (24 april 2013 14:44)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.