Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Shetiel

Shetiel

• Lid sinds 06 december 2011
  • Berichten 70
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2012
  • 20:29

Oke, deze jongen heeft sinds kort een Galaxy Nexus de Jakyu-versie. Ik denk dat dit een super toestel is, en ik hier heel tevreden mee kan zijn. Nu heb ik wel een paar vragen misschien dat jullie hierop antwoord kunnen geven. Tevens had ik eerst de galaxy S I9000 daar heb ik een shitload aan roms op geflasht en ben dat nu niet van plan om dat met deze telefoon te doen.!!!

Vraag 1: Wat voor soort glass zit er op dit scherm, is het krasvrij??
Vraag 2. Hoe kan ik er voor zorgen dat het geluid harder gaat, bijvoorbeeld als mijn ringtone gaat. Ik heb het standaard volume al op voluit gezet.
Vraag 3. Is erop een of andere manier, toggle's in de notificatiebalk te zetten zoals wifi,data,Gps noem maar op??

Als iemand het weet of enig informatie hierover heeft, Graag!!!

Gr She

Bewerkt (24 april 2013 14:51)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 16 mei 2012
  • 20:35

1: Geen Gorilla glass, omdat het scherm lichtelijk gebogen is. Maar het is wel een soortgelijk iets. Krasvrij is relatief natuurlijk, maar als je hem goed behandeld komt het wel goed
2: Volume+ uit de Play Store halen
3: Widgetsoid kan dat, en vast nog wel een aantal andere apps.

Shetiel

Shetiel

• Lid sinds 06 december 2011
  • Berichten 70
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2012
  • 20:49

Topper, bedankt man.!! Ik heb even de Volume+ betaalde versie gekocht.!! Ik denk dat de buren nu doof zijn :eek: Bedankt voor de info!!

marcki23

marcki23

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2012
  • 01:05

De rest is al beantwoord. voor vraag 3, probeer eens Exilir. Heel veel mogelijkheden voor widgets en snelkoppelingen.

NachtBroeder

NachtBroeder

• Lid sinds 03 maart 2010
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2012
  • 14:37

Is het niet afhankelijk van welke beltoon je gebruikt?! Volume is voor mij voldoende.
Ik vind het vooral irritant dat de het volume van de beltoon & berichten niet apart in te stellen zijn.

Om vraag 3 te beantwoorden, zelf gebruik ik daarvoor SwitchPro Widget.

fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 17 mei 2012
  • 15:30

NachtBroeder;301908
Is het niet afhankelijk van welke beltoon je gebruikt?! Volume is voor mij voldoende.
Ik vind het vooral irritant dat de het volume van de beltoon & berichten niet apart in te stellen zijn.

Om vraag 3 te beantwoorden, zelf gebruik ik daarvoor SwitchPro Widget.

Deels afhankelijk van de beltoon, deels afhankelijk van de omgeving. Als het een vrij rustige omgeving is(thuis) dan is het wel luid genoeg. Maar als je in een rumoerige omgeving bent(aula/stadsbus/…) dan hoor ik hem ook regelmatig niet. Alhoewel ik hem meestal dan wel voel trillen.
Het ligt natuurlijk ook aan het type hoesje dat je gebruikt. Als je een hoesje hebt waar je Nexus helemaal in zit(en de speaker helemaal vanonder zit) dan hoor je hem al een stuk minder goed.

NachtBroeder

NachtBroeder

• Lid sinds 03 maart 2010
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2012
  • 10:48

fifarunnerr;301921
Deels afhankelijk van de beltoon, deels afhankelijk van de omgeving. Als het een vrij rustige omgeving is(thuis) dan is het wel luid genoeg. Maar als je in een rumoerige omgeving bent(aula/stadsbus/…) dan hoor ik hem ook regelmatig niet. Alhoewel ik hem meestal dan wel voel trillen.
Het ligt natuurlijk ook aan het type hoesje dat je gebruikt. Als je een hoesje hebt waar je Nexus helemaal in zit(en de speaker helemaal vanonder zit) dan hoor je hem al een stuk minder goed.

Daar heb je natuurlijk gelijk in! Ik heb er ook nog is geen hoesje omheen…

Bewerkt (24 april 2013 14:52)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.