Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Getalife

Getalife

  • Lid sinds 19 mei 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • #1
  • 21 juni 2012
  • 23:27

Ik heb een Galaxy Nexus in combinatie met Hollandsnieuwe. Op zich gaat het meestal goed, maar 2 tot 2 keer per week verlies ik de dataverbinding. Het toestel opnieuw opstarten helpt of de simtoolkit gebruiken en switchen tussen automatisch naar manueel. Erg iritant natuurlijk. Weet iemand een oplossing?

Bewerkt (24 april 2013 15:04)
marcodehaas1987

marcodehaas1987

  • Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 613
  • Reputatie 10
  • #2
  • 22 juni 2012
  • 11:41

Ik zit bij Vodafone met een Galaxy Nexus op Android 4.0.4 en ook hier heb ik de laatste tijd dat mijn mobiel internet uitvalt, en soms zelfs het 2G netwerk.

Ik ga hem nu eens een hard reset geven om te kijken wat dit gaat helpen. Word op deze manier namelijk wel een beetje flauw van dit geweldig toestel..

Bewerkt (24 april 2013 15:04)
melvintje

melvintje

  • Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • #3
  • 22 juni 2012
  • 13:04

marcodehaas1987;313801
Ik zit bij Vodafone met een Galaxy Nexus op Android 4.0.4 en ook hier heb ik de laatste tijd dat mijn mobiel internet uitvalt, en soms zelfs het 2G netwerk.

Ik ga hem nu eens een hard reset geven om te kijken wat dit gaat helpen. Word op deze manier namelijk wel een beetje flauw van dit geweldig toestel..

Had dan gewoon je S2 gehouden

Maar inderdaad dit hoort niet

Bewerkt (24 april 2013 15:04)
necrofrost

necrofrost

  • Lid sinds 08 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #4
  • 22 juni 2012
  • 13:06

Ik zit bij HI, en bij mijn valt ook continue de verbinding weg. soms een dag niet, maar soms meerdere keren per dag. Meestal als ik dan wireless uitschakel komt mijn 3g verbinding weer up, maar soms ook niet. dan herstart ik hem volledig. Maar het is erg vervelend aan het worden.

Bewerkt (24 april 2013 15:04)
marcki23

marcki23

  • Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • #5
  • 26 juni 2012
  • 18:28

Ik hoor dat dit vaker gebeurd bij HollandsNieuwe. En dit is met HTC. Dus ligt waarschijnlijk niet aan de nexus maar aan HN. Problemen zijn gekomen toen Vodafone storing kreeg in Rotterdam. Blijft natuurlijk balen maar herken het probleem niet op de Nexus.

Bewerkt (24 april 2013 15:06)
Marcus

Marcus

  • Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 81
  • Reputatie 10
  • #6
  • 27 juni 2012
  • 12:26

Oke hier zijn een aantal problemen waar jullie als Galaxy Nexus eigenaren last van kunnen hebben : Android 4.0.4 zijn twee versies van de eerste versie had een data verbindings bug waardoor je geen netwerk had zodra de telefoon op slaapstand ging, Dat is bij de 2e update van 4.0.4 verholpen. Waarom heb ik die update niet? Daar zit wat achter.. er zijn 2 verschillende Galaxy Nexus toestellen de Yakju en de Jakjuxw. Yakju staat voor ( Updated by Google ) Met deze versie zul jij als eerste de update ontvangen. Jakjuxw staat voor ( Updated by Samsung ) hierdoor zullen de updates veel later worden uitgebracht een grote blunder van Google dus! Hoe weet je welke versie ik heb? download in de Google play Store : GN Official Update Checker.
Maar er is nog meer, Hollandsnieuwe is een nieuwe telecom aanbieder nou willen sommige telecombedrijven hun eigen software laag er overheen gooien waardoor updates later komen of je telefoon raare verschijningen kan tonen zoals dat je telefoon tager is of last heeft van een uitval probleem als voorbeeld. Unbranded toestel = Toestel zonder software laag. Branded = toestel met software laag van je telecom aanbieder. Wat ook eventueel een probleem zal zijn is de netwerkmast waardoor je wienig of geen verbinding hebt in bepaalde gebieden.

Ik hoop dat ik jullie op weg heb geholpen

Bewerkt (24 april 2013 15:06)
nanders

nanders

  • Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • #7
  • 27 juni 2012
  • 12:41

ik heb de laatste tijd ook regelmatig problemen met mijn S2 en het wegvallen van het internet. Ik zit zelf bij vodafone. Hollands Nieuwe maakt ook gebruik van het netwerk van vodafone, dus ik vermoed dat het niet aan onze telefoons ligt, maar aan het netwerk zelf. Vodafone is een beetje aan het prutsen de laatste tijd.

Bewerkt (24 april 2013 15:06)
Getalife

Getalife

  • Lid sinds 19 mei 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • #8
  • 25 juli 2012
  • 23:00

Na de update nar Jelly Bean leek het even goed te gaan, maar vandaag was het weer goed mis. Elke keer als ik naar buiten ging geen internet, tenzij ik opnieuw opstarte of de simtoolkit gebruikte. HN al 2x gevraagd hoe het zit,maar krijg geen reaktie.

Bewerkt (24 april 2013 15:18)
melvintje

melvintje

  • Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • #9
  • 26 juli 2012
  • 00:43

Getalife;325432
Na de update nar Jelly Bean leek het even goed te gaan, maar vandaag was het weer goed mis. Elke keer als ik naar buiten ging geen internet, tenzij ik opnieuw opstarte of de simtoolkit gebruikte. HN al 2x gevraagd hoe het zit,maar krijg geen reaktie.

Hoe neem je contact met hun op?

Bewerkt (24 april 2013 15:18)
Getalife

Getalife

  • Lid sinds 19 mei 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • #10
  • 27 juli 2012
  • 23:34

Via de website en de optie email de klantenservice.

Bewerkt (24 april 2013 15:18)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.