Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Marcus

Marcus

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 81
  • Reputatie 10
  • 18 juli 2012
  • 21:56

Hallo, Ik heb een vraag betreft Google now.

Ik heb verschillende filmpjes op Youtube gezien over Google Now. Als ik Google Now op US zet en vraag bijvoorbeeld : How tall is Barack Obama krijg ik geen antwoord op mijn vraag maar een overzicht op Google zonder foto en antwoord op mijn vraag. Iedereen in Amerika heeft dit dus wel,Ik krijg geen feedback en het weer wordt ook heel anders weergeven dan het eigenlijk hoort te zijn als ik video's kijk, Kortom ik krijg eigenlijk alleen maar websearch en meer niet. Is dit een instelling of is deze dienst niet beschikbaar in Nederland?

Alvast bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 15:15)
ruudvw

ruudvw

• Lid sinds 15 mei 2011
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2012
  • 22:49

Wat ik erover kan zeggen is dat Google Nu best wel goed werkt. Mijn toestel staat gewoon ingesteld op Nederlands. Als ik iets vraag krijg ik inderdaad gewoon een googlepagina met suggesties te zien die je ook op je pc te zien krijgt als je zoekt.
Het weer daarentegen wordt gewoon weergegeven zoals het gepresenteerd is.
Een ander grappig ding is dat als ik op pc (of telefoon/tablet) zoek op Google Maps of Earth, ik binnen no-time gelijk op m'n telefoon via Google Nu een melding krijg met afstand, tijd en file-informatie naar de bestemming toe.

Ik heb meer verhalen gehoord dat Google Nu niet zou werken in Nederland, maar ik merk daar niks van. Misschien is het omdat ik niet alle functies gebruik, maargoed, dat weet ik dus verder niet. Hier werkt hij gewoon goed voor wat ik gebruik.

Grtz, Ruud

fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 19 juli 2012
  • 12:13

Marcus;323469
Hallo, Ik heb een vraag betreft Google now.

Ik heb verschillende filmpjes op Youtube gezien over Google Now. Als ik Google Now op US zet en vraag bijvoorbeeld : How tall is Barack Obama krijg ik geen antwoord op mijn vraag maar een overzicht op Google zonder foto en antwoord op mijn vraag. Iedereen in Amerika heeft dit dus wel,Ik krijg geen feedback en het weer wordt ook heel anders weergeven dan het eigenlijk hoort te zijn als ik video's kijk, Kortom ik krijg eigenlijk alleen maar websearch en meer niet. Is dit een instelling of is deze dienst niet beschikbaar in Nederland?

Alvast bedankt!

Je moet Google Now op US zetten, en volgens mij kon je ook instellen dat hij op google.com moest zoeken in plaats van je lokale Google(Google.nl). Je moet je Android systeemtaal ook op English US zetten, en dan zou het moeten werken.

Weer, maps enzo werken wel gewoon in Nederland.

Marcus

Marcus

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 81
  • Reputatie 10
  • 19 juli 2012
  • 22:14

@fifarunnerr

Bedankt! ik heb het systeem in English US gezet en krijg ik inderdaad een feedback en antwoord op al mijn vragen

jurguh87

jurguh87

• Lid sinds 30 november 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2012
  • 17:56

misschien nog iets leuks voor de mensen die dit niet wisten maar ben er zelf net achter gekomen.
Als jij je vinger op de home/back knop zet en dan verschuit zonder los te laten krijg je de mogelijkheid om naar google nu te gaan zoals bij het ontgrendelen van het scherm
5151

Bewerkt (24 april 2013 15:17)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.