Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
carfreak2602;348557
Ik heb vandaag de update naar 4.1.2 binnen gekregen. Nou heb ik geruchten op het internet gezien over 4.2 en dat die ook binnenkort zal uitkomen. De onderstaande link suggereert dat dit het einde van de maand is met de release van de nieuwe Nexus telefoon van LG. Weet iemand hier meer vanaf? Weet iemand een exactere datum te noemen?
Android 4.2 to feature quick settings accessible by dual notification panes?
Ik geloof eigenlijk niet dat het al tijd is voor 4.2, als Google van de fragmentatie af wil komen.
Nexus 5 “hammerhead”
ROM: Stock 5.0
Recovery: TWRP
Kernel: franco.Kernel
Mods: MultiROM
Dus jij verwacht eind november de uitloop van 4.2 voor de Galaxy Nexus
SGWUser;348722Naja, dat ligt er aan hoe je het bekijkt. Als je eens in de 3 jaar een nieuwe androidversie uitbrengt zijn er inderdaad maar 2 verschillende androidversies in gebruik.
Ik geloof eigenlijk niet dat het al tijd is voor 4.2, als Google van de fragmentatie af wil komen.
carfreak2602;348727Ik gok het, ik weet het niet zeker. En daar komt nog bij dat yakju/takju eerder zijn dan yakjuxw wat jij hebt, omdat yakjuxw door Samsung geupdate wordt. Dus als je op yakjuxw blijft kan het zomaar januari worden.
Dus jij verwacht eind november de uitloop van 4.2 voor de Galaxy Nexus
Ik heb een tijd geleden voor de update van 4.1.1 te ontvangen omgezet naar yakju omdat ik het wachten zat was op die update en het verschil makkelijk te corrigeren was door een andere factory image erop te zetten (zal het gelijk weizigen)
carfreak2602;349622Ah, dan gok ik dat het eind november wel zal worden. Ik denk de echte release datum van 4.2 pakt(pushen naar AOSP of uitrollen naar N7) dat het 2-3 weken zal duren voordat jij hem hebt
Ik heb een tijd geleden voor de update van 4.1.1 te ontvangen omgezet naar yakju omdat ik het wachten zat was op die update en het verschil makkelijk te corrigeren was door een andere factory image erop te zetten (zal het gelijk weizigen)
Idd gewoon lekker de image pushen via de bootloader, vanaf de officiële 4.2 hier te vinden is
Ik lees op deze link 13 november voor de galaxy nexus
http://m.global.christianpost.com/news/galaxy-nexus-android-4-2-jellybean-update-coming-mid-november–84243/
Ik heb vandaag de update naar 4.1.2 binnen gekregen. Nou heb ik geruchten op het internet gezien over 4.2 en dat die ook binnenkort zal uitkomen. De onderstaande link suggereert dat dit het einde van de maand is met de release van de nieuwe Nexus telefoon van LG. Weet iemand hier meer vanaf? Weet iemand een exactere datum te noemen?
Android 4.2 to feature quick settings accessible by dual notification panes?