Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
NachtBroeder;351110
Hi,
Misschien kan iemand me hier helpen. Kon geen ander topic vinden hierover.
Is het mogelijk met een app of op andere manier om verschillend volume in te stellen voor bel toon & de berichten toon op mijn GN? Ik heb deze mogelijkheid niet gevonden. Of moet de telefoon dan geroot worden?
Ik hoor graag van iemand die een oplossing heeft!
Alvast bedankt!
Groetjes,
Roel
dries1969;354031Ja en hier kun je ‘Volumes Linken’ (o.i.d.) afvinken. Je kunt dan de beltoon een ander volume geven dan de berichttoon.
Instellingen -geluid- volume
De instellingen van het geluid kan ik vinden op mijn telefoon. Dankjewel.
Verschillende volumes instellen gaat dus niet, hier is maar 1 mogelijkheid voor.
Ik vroeg mij dus af of iemand daar een andere goede oplossing voor heeft.
Wat ik gebruik voor het snel instellen van geluid is een widget. De widget: slider widget - volume. Ontwikkelaar is hinterhofapps.
Werkt goed!
Vreemd, bij mij kan ik drie verschillende groepen de volume 's aanpassen. Heb je niet toevallig een Nexus S?
Je kan proberen met AudioManager
marcki23;355339
Wat ik gebruik voor het snel instellen van geluid is een widget. De widget: slider widget - volume. Ontwikkelaar is hinterhofapps.
Werkt goed!
NachtBroeder;355386
Bedankt voor de tip! Zoiets zoek ik, maar helaas werkt de app niet op mijn stock Galaxy Nexus met Jelly Bean. o_O
Het volume is met de app nog steeds niet apart aan te passen.
z0rk;355368
Je kan proberen met AudioManager
Hi,
Misschien kan iemand me hier helpen. Kon geen ander topic vinden hierover.
Is het mogelijk met een app of op andere manier om verschillend volume in te stellen voor bel toon & de berichten toon op mijn GN? Ik heb deze mogelijkheid niet gevonden. Of moet de telefoon dan geroot worden?
Ik hoor graag van iemand die een oplossing heeft!
Alvast bedankt!
Groetjes,
Roel