Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Sander, ik zou het op prijs stellen dat je deze vraag terug richting het android forum verplaatst, want dit heeft niets met een toestel-specifeke vraag te maken… als dat zo was zou ik hem zelf wel daar geplaatst hebben…
En als je bij instellingen kijkt, onder account je Google aanklikken en dan op je mail adres.
Dan zie je Agenda, Browser, Contacten enz. Dan zie je wanneer welk onderdeel voor het laatst gesyncht is.
Waar blijft hij op hangen?
Nergens op, dat is het gekke van de zaak… alles synced vlot…
murdock;358196
Ik heb momenteel een synchronisatiefout op m'n galaxy nexus in m'n google account.
murdock;358253
alles synced vlot…
Effe een paar screenshots gemaakt, das wat duidelijker:
607160726073
Vreemd, de laatste synchronisatie is inderdaad al een paar uur geleden. Ik zou beginnen met je toestel eerst eens te herstarten. Als je daarna nog altijd de synchronisatiefout hebt zou ik je account eens verwijderen en opnieuw toevoegen.
Hoi,
Ik heb momenteel een synchronisatiefout op m'n galaxy nexus in m'n google account.
Ook staat m'n GN niet tussen m'n apparaten als ik de play store open doe via de browser op de PC.
Weet iemand raad met dit probleem?
Ik heb al een keer de gegevens van de play store en de PS services gewist, zonder resultaat.