Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MHensome

MHensome

• Lid sinds 05 april 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2013
  • 14:48

Goedemiddag,

Ik heb de laatste tijd heel veel problemen met de accu van mijn Galaxy Nexus. Als ik geluk heb gaat hij net tien uur mee op een dag!

Dingen die ik al geprobeerd heb:
- andere opladers
- nieuwe accu gekocht
- nieuwe ROM en Kernel geinstalleerd

Dit heeft allemaal niks geholpen en ik vraag me af of hier misschien iemand is die weet wat het probleem zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!

simon001

simon001

• Lid sinds 30 juli 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2013
  • 12:49

welke versie van android of welke custom rom gebruik je?
10 uur vind ik niet echt weinig hoor, aangezien mijn eigen galaxy nexus misschien 12 uur haalt als ik hem amper gebruik op een dag.
maar als de accu voorheen langer mee ging, kijk dan eens bij je accu verbruik(instellingen/accu) welke apps veel stroom of data vreten. en deze uitschakelen.
een appkiller (zoals advanced task killer) werkt misschien ook wel , al kan ik dit niet met 100% zekerheid zeggen.
hopelijk heb ik je hier mee geholpen en succes verders.

groetjes simon

MHensome

MHensome

• Lid sinds 05 april 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2013
  • 19:37

simon001
welke versie van android of welke custom rom gebruik je?
10 uur vind ik niet echt weinig hoor, aangezien mijn eigen galaxy nexus misschien 12 uur haalt als ik hem amper gebruik op een dag.
maar als de accu voorheen langer mee ging, kijk dan eens bij je accu verbruik(instellingen/accu) welke apps veel stroom of data vreten. en deze uitschakelen.
een appkiller (zoals advanced task killer) werkt misschien ook wel , al kan ik dit niet met 100% zekerheid zeggen.
hopelijk heb ik je hier mee geholpen en succes verders.

groetjes simon

Ik gebruikte ParanoidAndroid met FancyKernel. Maar heb deze weer vervangen door Android 4.3. Ja meestal gebruik ik helemaal geen apps en zit hij de hele tijd in mijn tas zonder wifi of gps aan. Er is bij accuverbruik dus alleen scherm en standymodus te zien.

mark675

mark675

• Lid sinds 06 augustus 2013
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2013
  • 10:03

ik heb hier ook last van op 4.2.2. ging die langer mee dan op 4.3 en ik heb alles het zelfde ingestelt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren