Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 7 november 2013
  • 20:30

Vandaag de witte Book Cover (EF-BP600BWEG) voor de Note 10.1 2014 ontvangen. Niet goedkoop, maar ik heb respectloze collega's. Komen ze aan je bureau staan en het eerste wat ze doen is de tablet over het bureau wegschuiven. Niet vragen: kan je de tablet opzij leggen, want het ligt mij erg in de weg. Nee, gewoon een paar groeven in je tablet maken. Maar gelukkig is de achterkant van dien aard dat ik gelukkig nog geen krassen heb gezien. Dus voor de collega's maar een cover besteld, die van Samsung. Nog niet overal te koop en bij Samsung NL nog niet op de site. Maar wel hier in Nederland bij een aantal webshops te koop.

Mijn bevindingen:
De binnenkant heeft een soort van vilt om de Note niet te beschadigen. De achterkant voelt meer plastic aan dan de achterkant van de Note zelf. De cover is met bijna 200 gram best zwaar. Hiermee komt de Note + cover op bijna 750 gram. En dat merk je.
Aan de voorkant zitten verder twee witte rubberen voetjes, zodat uitglijden als je hem schuin zet niet mag voorkomen. Ook zit er een magneet in de flap, zodat bij het optillen van de flap aan de voorkant er direct een applicatie met kalender en pen notitie opstart, ook al heb je een inlog beveiliging aan staan. De kalender toont dan niet afspraken uit de agenda. Wel handig om snel een notitie te maken zonder in te loggen.

Op het gewicht en de prijs na, ben ik wel te spreken over de Book cover.

Bewerkt (7 november 2013 20:32)
J.Paenen

J.Paenen

• Lid sinds 01 juli 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 november 2013
  • 18:11

Op welke site heb je die besteld als ik vragen mag?
Ik wil hem namelijk in het zwart maar die vind ik alleen op mytrendyphone.nl

Met vriendelijke groet,
Jamie Paenen

pvkan

pvkan

• Lid sinds 26 juli 2013
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 13 november 2013
  • 09:38

@Jamie

Ik heb de zwarte cover gezien bij pdashop.nl (Coolblue) voor 59,95 en bij Misco voor 41 euro.
Flink prijsverschil dus.

update:
Afgelopen woensdag 12 november ontdekte ik dat de Mediamarkt (Rotterdam Alexandrium) rekken vol heeft hangen met deze originele Samsung cover voor de Note 10.1 2014.
Wit, Zwart en nog een heleboel felle kleuren.
Kost hier wel de normale prijs van 59,95
Toch hier de zwarte gekocht (meneertje ongeduld ;-)) en moet ook bekennen dat de cover erg prettig en doordacht is.

Groet,
Peter

Bewerkt (15 november 2013 14:46)
Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 15 november 2013
  • 19:59

@Jamie, al beantwoord door @pvkan, bij Coolblue. Misschien heb je hem al

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.