Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

TwanVenlo

TwanVenlo

• Lid sinds 04 juli 2011
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2012
  • 17:43

Hallo beste lezers,
Sinds een weekje aan de gang met de Note 10.1. Heb een probleempje wat wellicht breder is dan alleen deze tablet.
Ik heb mijn exchange account ingevoerd bij de accounts, en heb nu dezelfde agenda in Outlook, als op de Galaxy SII en de Note 10.1. Echter…. als ik een agenda afspraak invoer in Outlook, zie ik hem overal. Maak ik een afspraak in de GSII dan komt hij ook overal te voorschijn maar voer ik hem in op de Note 10.1 dan komt hij in de andere 2 agenda's niet naar voren.
Het lijkt er dus op dat de Note 10.1 wel inkomende synchronisatie heeft, maar geen uitgaande. Lijkt me erg onwaarschijnlijk maar het wel mijn ervaring nu.
Heeft iemand een idee hoe dit mogelijk is?
Bij voorbaat dank voor het meedenken.
Groetjes,
Twan

Bewerkt (24 april 2013 15:29)
dadog

dadog

• Lid sinds 26 maart 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 18 september 2012
  • 23:02

Hoi Twan, heb hetzelfde probleem met mijn Note 10.1. ben jij er al uit? Je kunt me ook mailen op albert@dehond.info.

Groet
Albert

TwanVenlo;334977
Hallo beste lezers,
Sinds een weekje aan de gang met de Note 10.1. Heb een probleempje wat wellicht breder is dan alleen deze tablet.
Ik heb mijn exchange account ingevoerd bij de accounts, en heb nu dezelfde agenda in Outlook, als op de Galaxy SII en de Note 10.1. Echter…. als ik een agenda afspraak invoer in Outlook, zie ik hem overal. Maak ik een afspraak in de GSII dan komt hij ook overal te voorschijn maar voer ik hem in op de Note 10.1 dan komt hij in de andere 2 agenda's niet naar voren.
Het lijkt er dus op dat de Note 10.1 wel inkomende synchronisatie heeft, maar geen uitgaande. Lijkt me erg onwaarschijnlijk maar het wel mijn ervaring nu.
Heeft iemand een idee hoe dit mogelijk is?
Bij voorbaat dank voor het meedenken.
Groetjes,
Twan

Bewerkt (24 april 2013 15:34)
TwanVenlo

TwanVenlo

• Lid sinds 04 juli 2011
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2012
  • 23:31

Na een Samsung firmware update vandaag, is bovenstaande probleem opgelost!!!

Bewerkt (24 april 2013 15:43)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.