Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb hem zaterdag gehaald. Maar krijg inderdaad geen whatsapp erop. Heeft dit ook niet te maken dat je een mobiel nummer moet hebben?
Op mijn kruidvat tabje gebruik ik mijn vaste nr. Dus zou theoretisch mogelijk moeten zijn
AW Forum Queen voor het leven
Ok. Nou ben benieuwd of het ook op de note kan. Zou leuk zijn.
Ik zoek naar een oplossing als ik em vind post ik het…..
Es haal um eens van die kruitvat af en dan op de note zetten …
Hier hetzelfde met mijn tab2 terwijl hij wel op die van mn ma wil (ook kruidvat tablet).
lompie01;342720
Es haal um eens van die kruitvat af en dan op de note zetten …
Misschien de ontwikkelaars van whatsapp een bericht sturen betreft de ondersteuning op de note 10.1
Heren,
Gewoon installeren, niet via Play Store downloden maar rechtstreek van de WhatsApp site op je tab zetten (het apk bestand).
Dan het apk vanaf je Tab aantikken om te installeren.
Wanneer je Whatsapp ook op je GSM gebruikt dan dien je voor je tablet inderdaad je vaste nummer te kiezen. (Dat gaat, heb ik ook gedaan op een LifeTab)
Wel moet je je contacten met hun gsm-nummer handmatig in je contactenlijst plaatsen.
Succe, hier werkt het
Ton
Hallo allemaal, sinds vandaag ook in het bezit van de Note10.1 (wifi) gelijk loop ik tegen een probleem aan. Er kan geen whatsapp op, word nog niet ondetsteund op tablets is de melding. (Op mijn simpele kruidvat tabje kan het wel) Is er misschien al een knappe kop hier die het wel voor elkaar gekregen heeft? Ik hou mij aanbevolen voor alle tips