Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

papermate

papermate

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 27 november 2012
  • 01:31

ik heb muziek gedownload, ik vind de map wel terug bij de downloads maar dan zegt ie dat ie geen applicatie kan vinden om de actie uit te voeren. ik mis dus een app, maar ik heb geen idee welke. iemand een idee?

Bewerkt (24 april 2013 15:55)
esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 27 november 2012
  • 07:24

misschien een muziek app? Want die heb je echt nodig om je muziek af te spelen bijv —> http://play.google.com/store/apps/details?id=com.jrtstudio.music&feature=search_result

AW Forum Queen voor het leven

Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 27 november 2012
  • 08:46

Misschien heb je een soort geluidsbestand waar de tab niet mee overweg kan? Bv Flac of AAC of iets dergelijks? Kijk eerst eens daarna en als het geen standaard mp3 is kun je in de playstore wat gerichter zoeken. Ik heb goede ervaringen met Mortplayer. Tot nu toe nog geen bestand tegen gekomen dat die niet afspeelde.

Groeten…

papermate

papermate

• Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 27 november 2012
  • 10:23

hoi esther, ik had wel een music app, maar die jij hebt genoemd is veel duidelijker. thnx.
kwabbernoot, kun je kort uitleggen hoe mortplayer werkt? ik heb het geopend, maar eerlijk gezegd weet ik niet goed wat ik ermee kan. al is zoiets vlgns mij wel wat ik nodig heb, eenprogramma om een ander programma te openen

———- Update van bericht ———-

esther, dankzij je app kan ik nu de ingebouwde muziekspeler app gebruiken. super!

papermate

papermate

• Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 27 november 2012
  • 11:24

hoi kwabbernoot, ik heb er wel muziek opgekregen, dus lukt wel. nog niet gelukt wat ik wil, maar ik kan andere bestanden in de bestandenmap ook niet open. dus doe vast iets in het algemeen verkeerd…

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.