Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

papermate

papermate

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 30 november 2012
  • 12:49

ben bepaald geen wizkid in omgaan met mn tablet. Wil er graag wel meer van begrijpen (waarom er geen muziek in ‘mijn bestanden’ zit, terwijl er wel muziek op mn tablet staat, welke app heb je nodig om iets anders af te spelen e.d.). heeft iemand een tip waar ik iets dergelijks kan leren (welke cursus, website)?

Bewerkt (24 april 2013 15:56)
ximon1975

ximon1975

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 281
  • Reputatie 0
  • 30 november 2012
  • 16:57

kijk hier eens naar :
https://play.google.com/store/apps/details?id=kr.co.samsung.galaxy.note10_1&feature=nav_result#?t=W251bGwsMSwyLDNd

En om muziek en video af te spelen kun je het beste kijken in de playstore en zoeken op player of music of video iedereen heeft ze eigen voorkeur natuurlijk.
Er zal beslist wel een site ofzo zijn waar je iets kunt leren maar mij lijkt het beter en leuker om het zelf uit te vinden.
Loop je ergens tegen aan dan vraag je het hier gewoon, zo leren wij misschien ook nog es wat omdat je vragen tegenkomt waar jezelf niet aan had gedacht ;-)

Gr Ximon

papermate

papermate

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 1 december 2012
  • 17:04

tja, heb je wel gelijk in, dat zelf uitvinden leuker is, maar het duurt zo lang…
je link heb ik idd ook, echt handig, maar de vraag over ‘mijn bestanden’ kon ik niet terugvinden. maar ik ga er nog maar even naar kijken, wie weet.
mn vraag over tips voor handige sites of cursusachtige dingen blijft bestaan

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.