Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

luvene

luvene

• Lid sinds 04 december 2012
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 24 december 2012
  • 18:32

Hoi,

Ik word er steeds handiger in maar het kost tijd en ik heb mijn hele leven al last van ADHD, ben 54. Het volgende : ik heb op mijn tablet een zogenaamd Home Screen, dat is bij mij het derde vierkante blokje bovenin mijn scherm. Op dat scherm zet ik de apps die ik het meeste gebruik. Nu heb ik op andere schermen ook allemaal apps staan, sommigen dezelfde als op mijn home screen, dus dubbel. Kan ik die dan met een gerust hart verwijderen? Gaan deze dan niet weg van mijn Home Screen? Hoe zit dat nu? Kan ik ook in één keer complete screens verwijderen en wat heeft dat voor gevolgen voor de apps die daar op staan? Ik zag bijvoorbeeld dat screen 6 en 7 bij mij leeg zijn. Hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel.

Graag antwoorden in Jip en Janneke taalIk waardeer alles hier zeer maar het is wel vaak “techneutentaal”.

Groet!
Luvène

Bewerkt (24 april 2013 16:04)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 24 december 2012
  • 22:21

Je kan een koppeling meerdere keren op een andere screen zetten en deze dan ook gewoon verwijderen zonder dat deze ergens anders weg gaat. Dit is dus in eenvoudige taal.

papermate

papermate

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 26 december 2012
  • 08:47

maar als je op het vierkantje drukt rechtsboven, kom je ook bij apps. als je daar een app verwijdert, is ie er permanent af! misschien
idee dat je een app hebt die er wel af mag en daar wat mee probeert op verschillende plekken. gegroet.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.