Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ludoke

ludoke

• Lid sinds 14 augustus 2010
  • Berichten 163
  • Reputatie 10
  • 23 maart 2013
  • 14:00

OnnoJ;393572
Ik gebruik vanaf het begin zonder problemen een Sandisk Ultra 64Gb SDXC, eerst onder ICS en vervolgens JB 4.1.1 en 4.1.2.
Heb de kaart er zo uit verpakking ingestopt en nooit geformatteerd oid, werd gelijk herkend en heeft nooit probleem gegeven.
De SD-kaart is super snel: foto's, video's worden er zonder haperen vanaf vertoond. Bij “Mijn Bestanden” kun je de hoofdirectory instellen welke je wilt gebruiken voor opslag van je bestanden (dus niet apps): (interne)SD of extSDCard.

Zoals eerder aangegeven werkt App2SD niet zonder root. Dat heeft er mee te maken dat de Note 10.1 het standaard interne geheugen als SD-card gebruikt, waardoor een SD-kaart welke de gebruiker erin stop als extSDCard wordt toegevoegd.
Oplossingen, wanneer je 16Gb interne geheugen onvoldoende is voor je Apps is het rooten van je Note en bijvoorbeeld DirectoryBind gebruiken. Met dergelijke Apps kun je de Note “foppen” en virtueel de interne en externe SD-card omwisselen of koppelen, waardoor je de apps dus wel op de extSDCard kunt laten installeren.

Ikzelf vind het interne geheugen van 16Gb groot genoeg voor de apps, met de 64 Gb extSDCard kan ik al de muziek, foto's en videos die ik op de Note wil gebruiken makkelijk kwijt.

Mijn Note 10.1 is geroot en ondersteund ook géén App2sd. Jelly Bean 4.1.2

Bewerkt (21 mei 2013 14:11)
Rokil

Rokil

• Lid sinds 14 januari 2013
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2013
  • 14:59

OnnoJ;393572
Ik gebruik vanaf het begin zonder problemen een Sandisk Ultra 64Gb SDXC, eerst onder ICS en vervolgens JB 4.1.1 en 4.1.2.
Heb de kaart er zo uit verpakking ingestopt en nooit geformatteerd oid, werd gelijk herkend en heeft nooit probleem gegeven.
De SD-kaart is super snel: foto's, video's worden er zonder haperen vanaf vertoond. Bij “Mijn Bestanden” kun je de hoofdirectory instellen welke je wilt gebruiken voor opslag van je bestanden (dus niet apps): (interne)SD of extSDCard.

Zoals eerder aangegeven werkt App2SD niet zonder root. Dat heeft er mee te maken dat de Note 10.1 het standaard interne geheugen als SD-card gebruikt, waardoor een SD-kaart welke de gebruiker erin stop als extSDCard wordt toegevoegd.
Oplossingen, wanneer je 16Gb interne geheugen onvoldoende is voor je Apps is het rooten van je Note en bijvoorbeeld DirectoryBind gebruiken. Met dergelijke Apps kun je de Note “foppen” en virtueel de interne en externe SD-card omwisselen of koppelen, waardoor je de apps dus wel op de extSDCard kunt laten installeren.

Ikzelf vind het interne geheugen van 16Gb groot genoeg voor de apps, met de 64 Gb extSDCard kan ik al de muziek, foto's en videos die ik op de Note wil gebruiken makkelijk kwijt.

Zojuist die sdxc kaart besteld. Ik ga hem niet gebruiken voor apps, maar om filmpjes, foto's en muziek op te zetten voor in de vakantie.

Samsung Galaxy S6
Samsung TabPro 12.2
Samsung Galaxy S5
Samsung Note 10.1

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1246
  • Reputatie 10
  • 23 maart 2013
  • 16:15

ludoke;393619
Mijn Note 10.1 is geroot en ondersteund ook géén App2sd. Jelly Bean 4.1.2

Nee, dat klopt. Zie ook de link welke ximon1975 heeft gepost… Het rooten lost het probleem van de geheugenindeling nl niet op, maar stelt je in staat dit met juiste scripts en/of apps te omzeilen. Naast rooten moet er wat meer voor doen!

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock

chevy1311

chevy1311

• Lid sinds 09 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2013
  • 15:35

Bij mij lukte hetvook niet om ze te verplaatsen.
Maar als ik nu naar instellingen en dan mijn bestanden ga kan ik de bestanden slepen van sd (interngeheugen) naar sd externen datbwerkt dus wel

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.