Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Welke versie van de Note is dat de WiFi of de 3G?
Na het lezen van dit bericht meteen aangesloten en via Kies aan het upgraden….. ben zeer benieuwd!
Ook ik heb de update binnen.. Nu lekker stoeien met de nieuwe dingetjes in deze versie
Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium
Hier ook idd de update binnen. Eindelijk eens een aantal redenen om dat pennetje wat vaker van stal te halen.
mDario;390765
Hier ook idd de update binnen. Eindelijk eens een aantal redenen om dat pennetje wat vaker van stal te halen.
Bij mij stond de update al klaar toen ik thuis kwam :thumbs: (ota dus)
Vind de veranderingen op het eerste gezicht maar klein. Had er meer van verwacht qua uiterlijk.
Dit weekend maar eens mee rommelen om te zien of het een verbetering is.
Nu nog een update voor mijn S advance…
ja vind het zwaar tegen vallen tot nu toe.
zelfs het instellingen menu is er grafisch gezien op achter uit gegaan kwa picturegrammen.
de muziek player is ook anders maar ik ga het eventjes op mijn gemak bekijken allemaal.
er is namelijk een muziekplayer bij gekomen van google met zeer weing opties ziet er grafisch goed uit maar bijna geen instel opties.
en kreeg van het weekend al een update voor de speler via de google playstore.
mocht er nog iemand ergens een verborgen instelling vinden ofzo kun je het hier in dit topic delen.
tony66xx;390656
hoi allemaal net de update voor de galaxy note 10.1 ontvangen en zonder problemen geinstaleerd.
er zijn tot nu toe geen gegevens verloren gegaan en moet nog wel even checken wat er allemaal weer veranderd is.
de update is ongeveer 450 mb groot.
ik heb hem over the air gehad dus niet met samsung kies.
zijn er nog meer mensen die de update al gehad hebben ben benieuwd!
Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock
hoi allemaal net de update voor de galaxy note 10.1 ontvangen en zonder problemen geinstaleerd.
er zijn tot nu toe geen gegevens verloren gegaan en moet nog wel even checken wat er allemaal weer veranderd is.
de update is ongeveer 450 mb groot.
ik heb hem over the air gehad dus niet met samsung kies.
zijn er nog meer mensen die de update al gehad hebben ben benieuwd!