Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Rokil;399826
Ik had goede hoop dat ik met de nieuwe android update wel de eredivisie live app zou kunnen installeren, maar helaas. Is er iemand die dit wel voor elkaar heeft gekregen? En waar ligt dit aan: is het een probleem van Samsung, of van eredivisie?
Heb je een geroote toestel? Want sommige apps werken niet op geroote toestellen
barremans;399833
barremans;399833apps niet werkend op een geroot toestel? heb ik nog nooit meegemaakt
drgekko;399932
apps niet werkend op een geroot toestel? heb ik nog nooit meegemaakt
Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two
AndroidGeert;399935
Een voorbeeld hiervan is de tv app van ziggo.
Daar zit een ding in dat checkt of je root hebt.
Er zijn wel mensen die deze app modden zodat het wel kan.
Maar dit is risicovol want ze kunnen meer veranderen dan alleen het gedeelte waar de app naar root zoekt.
Zo kunnen ze bijvoorbeeld toegang tot je bestanden/mail enz. krijgen.
Geert
Gebruik de app die je op je smartphone hebt geïnstalleerd op je tablet.
Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.
Waar staat ergens dat hij een smartphone heeft?
In mijn handtekening is te lezen dat ik een smartphone heb en inderdaad werkt de app daar wel op. Ik weet alleen niet waar ik die app kan terugvinden op mijn Samsung S Advance? Mijn Note is niet geroot en ik heb ziggo! De eredivisie live app die op mijn telefoon staat heb ik gewoon geïnstalleerd via de playstore.
Samsung Galaxy S6
Samsung TabPro 12.2
Samsung Galaxy S5
Samsung Note 10.1
Ik had goede hoop dat ik met de nieuwe android update wel de eredivisie live app zou kunnen installeren, maar helaas. Is er iemand die dit wel voor elkaar heeft gekregen? En waar ligt dit aan: is het een probleem van Samsung, of van eredivisie?
Samsung Galaxy S6
Samsung TabPro 12.2
Samsung Galaxy S5
Samsung Note 10.1